9.kapitola

975 61 16
                                    

,,Co ti tak dlouho trvalo, princezno?" zeptal se mě Itachi ,když jsem vyšla z domu.
,,Em.. jen taťka promlouval mamce do duše,tak jsem musela chvilku počkat" odpověděla jsem mu a Itachi si prohrábl vlasy.
Nemohla jsem odolat se na něho nedívat.
,, Co pak?" usmál se na mě a já si všimla ,jak mi začly červenat tváře.
,,N-nic!" vyjekla jsem a rychle odvrátila zrak k zemi.

,,No tak asi bychom mohli konečně zajít pro Sasukeho" řekl a já na souhlas přikývla.

O půl hodiny později jsme dorazili do části ,kde žije klan Uchihů.

,,Je to tu divné" podotkla jsem a Itachi vypadal jako by mě chápal.
,,Proč pak?" zeptal se mě i tak a já pokrčila rameny.
,,Nevím..lidi mi tu připadají divný, divně se na nás dívají" odpověděla jsem a Itachi se zamyslel. Zřejmě nevěděl,jak mi odpovědět,tak mě vzal za ruku a najednou zrychlil tempo.
,,Itachi-kun?" promluvila jsem ,protože jsem nechápala proč se naše normální tempo změnilo v běh.
,,Za chvíli tam budeme " ignoroval mě Itachi a ještě víc zrychlil.
,,Co se děje?!" chtěla jsem znát odpověď,ale Itachi jako by mě neposlouchal.

Konečně jsme doběhli k Itachiho domu a já si mohla oddechnout. Takhle rychle jsem snad v životě nikdy neběžela. Položila jsem si dlaně na kolena a snažila se popadnout dech.
,,M-m-ůžeš mi vysvětlit proč jsme běželi?" řekla jsem udýchaně a myslela ,že každou chvíli omdlím.
,,Em.. ráno jsem netrénoval,tak jsem si potřeboval zacvičit" odpověděl mi.

Dělá si legraci?! To si aspoň nemohl vymyslet lepší  výmluvu?

,,Ita-"
,,Onii-san!" přerušil mě Sasuke ,který vyběhl ze dveří rovnou k nám a co nejsilněji objal Itachiho.

,,Taky tě rád vidím" zasmál se a pokusil se dostat z jeho sevření,co mu moc nevyšlo.

,,A to je kdo?" odvrátil Sasuke pohled na mě a arogantně se na mě podíval.
,,To je Sakura, půjde s námi na hřiště , takže se k ní chovej slušně" vysvětlil mu Itachi a Sasuke protočil očima.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat