,, Itachi-kun!" vykřikla jsem a zvedla se ,když se Itachi vracel ,abych ho objala. Sasuke udělal to samé.
,,Ehm.. Stalo se tu něco s vámi?" zeptal se rozhozeně,ale nakonec to nechal být.
,,Onii-san? Kdo byl ten chlap?" zeptal se Sasuke.
,,Hm.. nikdo důležitý,jen že kvůli misy budu muset na 3 dny odejít do Písečné"
,, Proč?!" vyjekla jsem.
,, Vy vlastně ještě nechodíte do akademie, až za týden vám to začne , že?" usmál se a my přikývli.
,,No..jak bych vám to vysvětlil.. prostě jak začněte chodit do akademie ,tak během toho se učíte základní techniky a znalosti,abyste mohli uspět v závěrečných zkouškách a tím se stát geninem,pak vás všechny , kteří uspěli rozstřídí do několik týmů po třech, každý tým má svého velitele" vysvětloval nám Itachi a já se na akademii začla nehorázně těšit.,,Když se člověk stane geninem ,tak už je považován za ninju?" zeptal se Sasuke a Itachi přikývl.
,, Každý genin dostane speciální čelenku se znakem vesnice , ze které pochází, jak vidíte já mám znak Konohy nebo-li Skryté Listové a byl jsem přidělen do týmu s Tenma Izumo a Shinko Inari pod vedením Yūki Minazukiho" dořekl Itachi a na chvilku se podíval do dálky.
,,Hm... už se začíná stmívat, pomalu půjdeme, se Sasukem tě doprovodíme domů, princezno" usmál se na mě a trochu mi zčervenaly tváře.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura