,, Bylo od tebe úžasné co jsi udělala , ale co bych pak bez tebe dělal? " pohladil mě Itachi po vlasech a náhle zmizel.
,,Sakuro! Co tě to proboha napadlo?" ozval se za mými zády Sasuke.
,,Nemohla jsem ho tam nechat umřít.. " odpověděla jsem se skloněnou hlavou k zemi.
,,Ale mohla jsi ty místo něho umřít , tohle už nikdy nedělej "oddechl si a poškrábal se ve vlasech.
,,Sand Swift Spear Attack!" začal boj od znova.
,,Suiton! Water style!"
,,Katon: Goukakyuu no Jutsu!" použil Itachi protiútok. Za ním použili další jeho členové různé techniky , které jsem nestihla vůbec postřehnout.
,,Sasuke! vypadněte odsud!" zařval Itachi a my ho uposlechli.
,,Běž Sakuro! " popohnal mě Sasuke.
**
Už nemohu dál..
Netuším jak dlouho jsme utíkali , ale vím , že za chvíli upadnu , pokud nezastavíme.
,,Sasuke.. Potřebuju si odpočinout"
,,Dobrá" zastavil a oba dva jsme si sedli.
,,Fu.. Snad je Itachi v pořádku.. " povzdechla jsem si a podívala se na Sasukeho.
,,Děje se něco? " zeptala jsem se a všimla si , jak si Sasuke drží pravou holeň.
,, Po cestě jsem se o něco škrábl" odpověděl mi a já okamžitě hrábla do mého batohu , ze kterého jsem vyndala náplast a láhev s vodou.
Škrábanec jsem trochu polila vodou , abych ránu vyčistila a dále dala náplast na dané místo.
,,Normálně by se z tebe mohl stát lékařský nindža " uchechtl se a náhle se zadíval do nebe.
,,Co to.."
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura