22.kapitola

738 49 5
                                    

,, Co jsi myslel tou dobou?" zeptala jsem se.
,,Brzy sama uvidíš" odpověděl mi a pohladil mě po vlasech .
,, Celkem mě děsíš " koukla jsem se na něho ustaraným obličejem.
,,Neboj , proto se vždy rozhoduj správně a hlavně si stůj za svými rozhodnutími a nenech se ovlivňovat ostatními " domluvil a odešel k oknu.
,,Už budu muset, tak zas někdy příště, dobrou a sladké sny" usmál se na mě a mrknutím oka zmizel.

Víc jak hodinu jsem nemohla usnout. V hlavě mi pořád probíhaly myšlenky o tom , co mi Shisui řekl.
Udělali lidé z klanu Uchiha něco tak špatného , že bych kvůli tomu dokázala změnit názor?

Mamka mi vlastně o tom po cestě něco říkala , ale nedořekla to.

**
Ráno když jsem se vzbudila , jsem pohlédla na okno a vzpomněla si zase na Shisuio.

,,Radši bych to pro teďkon měla nechat být " řekla jsem si pro sebe.
Pak jsem se zvedla a udělala raní hygienu.
Nakonec jsem si udělala snídani , do které jsem se ihned pustila.

O půl hodiny později jsem vyrazila z domu přímo na akademii.

Dnes jsem měla celkem více času než obvykle takže jsem to vzala obchodní uličkou. Ráda se dívám na různé sošky a obrazy , které každý týden přijdou nové až z vesnice Vody od slečny Tchukiomy. Je sice už ve starším věku , ale pokaždé je na mě strašně hodná. Jednou mi dala malou sošku havrana. Prý měla o mně sen , že bude pro mě v budoucnu velmi důležitý.
Dodnes ho mám na nočním stolku.

Konečně jsem došla k uličce.
Dneska bylo celkem mrtvo.
Moc lidí tu nebylo.
O pár metrů později, se ale ozvaly hlasy z restaurace na rámen. Všimla jsem si 3 lidí. 2 chlapy a jeden malý kluk.
Ten kluk měl blonďaté vlasy.

Naruto-kun..

Dál jsem pokračovala a konečně spatřila stánek slečny Tchukiomy.

,,Dobré ráno! " pozdravila jsem ji.
,,Oh! Sakura-chan , co tu tak brzy po ránu děláš? Včera jsem viděla tvoji mamku a byla celkem zaneprázdněná , neříkej mi , že zas šla s tvým otcem na misi , strašně moc se přepíná poslední dobou"
,,Do skryté písečné šli a já doma neměla co dělat , tak jsem vyrazila dřív se projít " zazubila jsem se na ní a ta se na mě usmála.
,,A jak se ti líbí na akademii?" zeptala se a já se s ní dala do našeho obvyklého rozhovoru.

Po 5 minutách najednou zvážnila tvář.
,,Co se děje? " vyptávala jsem se.
Mezitím jsem spatřila malou skupinku mužů.
,,Klan Uchiha.." odpověděla mi a já si všimla , že nikdo kolemjdoucí se na ně ani nepodívá.

,,Už bys radši měla jít než jich přijde více" popostrčila mě ven.
,, Tak jsou z klanu Uchiha , no a?"
,,No a?! Pro tvé dobro by ses k nim neměla přibližovat, jsi ještě malá , aby jsi to pochopila"
,,Na co jsem malá?Abych pochopila , že soudíte lidi , i když o nich nic nevíte?! " řekla jsem rozčíleně a rychlým krokem odešla pryč.

Později po nějaké době jsem konečně došla k akademii.

**

Ve třídě jsem si sedla na své místo a všimla si , že Iruka-sensei rozdává každému papír.
,,Co s tím budeme dělat? " zeptala jsem se ho , když mi podal papír.
,,Jsi dost zvědavá , že? " uchechtl se a položil další papír na Sasukeho místo.
,,Budu se vás ptát na pár otázek , na které se budu ptát i další rok , zajímá mě jestli se vaše odpovědi za rok změní "
,,Ach tak , tak to z ní super" usmála jsem se na něho a Iruka-sensei mi úsměv opětoval.

,,Ahoj Sakuro-chan!" pozdravil mě Naruto.
,,Ahoj"
,,Dnes jsi procházela kolem Ichiraku ,že? Chtěl jsem tě pak dohnat , ale vypadala jsi celkem naštvaně "
,,Jo.. Všimla jsem si tě , měla jsem na spěch , stala se jedna nemilá věc " odpověděla jsem mu.

,,aha a jaká? " snažil se dozvědět , ale já ho už ignorovala. Nechtěla jsem se o tom s nikým bavit.

,,Ahoj Sasuke-kun" pozdravila jsem ho , když si usedal vedle mě.
,,Ahoj.." pozdravil mě s povzdechem.
,,Děje se něco?"
,,Nii-san se měl dnes ráno vrátit z mise.. Ještě se nevrátil a nikdo nic neví.. " odpověděl mi skleslým hlasem.

,,Itachi-kun je přeci velmi silný , nemusíš se o něho bát " řekla jsem s nadějí , že ho
to aspoň trochu utěší.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat