6.kapitola

1K 65 2
                                    

Uběhl přesně týden od toho dne ,co jsem se viděla s Itachim , který mě doprovodil až domů.  Od toho dne jsem ho vůbec neviděla. K akademii jsem se neopovážela jít,abych zase nebyla zklamaná.

Možná měl Shisui jen něco na práci..

,,Sakuro?!" zavolala mě mamka,ke který jsem ihned přiběhla.
,,Ano,mami?"
,,Už jsi na svůj věk velká holka ,mohla bys dojít do obchodu k Ahanobě pro polohrubou mouku a moučkový cukr?" zadala mi mamka úkol a já přikývla.
,, Jasně" souhlasila jsem a přiběhla k botníku.Pak jsem si obula své černé boty. Mamka mi ,když jsem byla skoro na odchodu podala tašku na věci , které mám koupit a také peníze,abych měla čím zaplatit.
,,Tak zatím ahoj!"
,, Ahoj" rozloučila jsem se s mamkou a vyšla z domu.

Trvalo mi to cca 10 minut než jsem došla k Ahanobě. Ikdyž bylo ,když jsem vyrazila slunečno,tak teďkon se dost zamračilo a já se obávala,že bude každou chvíli pršet.

,,Dobrý den" řekla jsem při vstupu do obchodu.
,,Oo ahoj! Ty jsi dcera Mebuki, že? Sakura? Tak dlouhá doba to je, co jsem tě naposledy viděla" přiběhla ke mně a co nejsilněji mě objala až jsem dostala pocit ,že mi chce zlomit všechny žebra.
,,Aha.." řekla jsem zmateným obličejem, protože jsem si vůbec nemohla vzpomenout,že jsem ji někdy viděla.
,,Co pak tě sem zavedlo?" zeptala se.
,,Mamka chtěla ,abych šla koupit polohrubou mouku a moučkový cukr" odpověděla jsem a chvíli se zamyslela.
,,Umm..mouka by měla být hned vzadu na pravo a ten moučkový cukr hned vedle" oznámila mi a já ji poděkovala. Pak jsem se otočila a šla úplně do zadu.

Trvalo mi pár minut než jsem to našla.
,, Konečně" povzdechla jsem si a hledala polohrubou mouku.
Při mé smůle byla polohrubá mouka úplně nejvýše.
Ikdyž jsem se postavila na špičky a co nejdéle natáhla ruku ,tak se mi nepodařilo na ní dosáhnout.

,,Chceš pomoct?" ozval se hlas zamnou a já leknutím uklouzla když mi došlo kdo to je. Rychle jsem se vzpamatovala,když jsem si uvědomila,že mě drží v náruči.
,,I-Itachi-kun..." vykoktala jsem ze sebe.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat