15.kapitola

777 49 3
                                    

,, Ehm ehm.. Rád bych vás všechny přivítal k novému školnímu roku na naší akademii " začal s proslovem třetí Hokage a já bedlivě poslouchala.

,,Hele Sakuro?" drknul do mě Sasuke loktem.
,,Pšt Sasuke" sykl po něm Itachi.
,, No jo furt.." povzdechl si a otočil se směrem k Hokagemu.
Dalších 10 minut konečně hokage domluvil a my se mohli hrnout do tříd.

Vedle mého boku šel Sasuke. Moc nemluvil ,a tak jsem usoudila , že je asi nervózní.

Nebudu lhát. Taky jsem celkem dost nervózní. Hlavně kvůli mých nových spolužáků.

,,Raz! Dva! Tři!" ozval se hlasitý hlas a zvuk křupajících brambůrek v jeho ústech.
,,Je ti jasné, že bys toho tolik neměl jíst? Škodí ti to zdraví " promluvil na širšího kluka černovlasý kluk , který už od pohledu vypadal znuděný.

,,Ále Shikamaru! Dej si taky a přestaň být bručoun , být bručoun taky škodí zdraví " odvětil mu širší kluk a nacpal si plnou pusu brambůrek.

Jak nezdravé.. Měl by ty brambůrky radši vyměnit za ovoce.

,,Ah! To je Sasuke-kun!" přiběhla s pištivým křikem Ino a obmotala si ruce kolem Sasukeho. Díky bohu ji Sasuke rychle od sebe odstrčil.

S Ino jsem dřív byla hodně blízká , ale od té doby co zjistila , že se bavím se Sasukem začala být mrzutá a z větší části mě ignorovala.

Nechtěla jsem ji ani pozdravit , tak jsem rychlým krokem odešla od Sasukeho a Ino a snažila se být co nejvíc nenápadná.

,,Sakuro? Kam pospícháš , Itachi na tebe ve třídě rozhodně nečeká " zakřenil se Sasuke a já na místě strnula.

Kdyby ve třídě opravdu čekal Itachi , tak byses tu nenechal od Ino obejmout ani na vteřinu a pospíchal bys co nejdřív do třídy.

,,Huh, co? Oh.. Sakura-chan vysoké čelo! " plácla mě přes rameno Ino a já ji hnedka probodla vražedným pohledem.

Tak tohle mi ještě scházelo..

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat