,,Řekneš mi konečně kam vůbec jdeme?" vyzvídala jsem neustále , ale jako vždy jsem dostala pouze jednu a tu samou odpověď.
,,Na jídlo " pohlédl na mě s úsměvem.
Pokaždé za tuto odpověď jsem se zamračila.,,To jsi mě tak naštvaná , protože ti to neřeknu nebo chceš ode mě pusu?"
,,C-cože? T-tak jsem to nemyslela!" vykoktala jsem celá nervózní a ucukla mu pohledem.
,,Oh dobře.. Škoda "
,,C-co?!"
,,Ale nic" zasmál se a začal mi rozcuchávat vlasy.
,, Nech toho! "
,, Však je to vtipné, když se zlobíš"
,, Ne! "
,, A roztomilé"
Upřímně? Když dořekl tuto větu, myslela jsem, že nervozitou a radostí vyskočím až na měsíc.
Vůbec jsem nevěděla co na to mám odpovědět. Náhle jsem cítila divné šimrání v bříšku. Jenom jsem ho bezmyšlenkovitě a mlčky následovala.
.
.
.
O nějakou chvíli později.
.
.
Po cestě, která vedla furt a FURT do kopce, jsme se dostali k lesu.,, Nechci být drzá, ale že mě nepřehodíš divokým vlkům? "
,, Měl jsem to v plánu. Sakra.. Mělo to být tajemství"
,, Mno pokud se semnou nebojíš jít dál, tak můžeme pokračovat v cestě " usmál se a chytl mě za ruku.
,, Bolí mě nohy.." podívala jsem se na něho svými psími očkami.
,, Hmm.. Dobře " řekl, chytl mě za pas, zvedl a přitiskl do svý náruče.
,, Co chceš dělat? " zeptala jsem se.
,, Ponesu tě, nějaký problém? Princezno moje"Moje?!
,, Um.. Ne"
.
.
.
.,, Tak jsme tu" oznámil Itachi a postavil mě na zem.
,, Tyy bláho! " nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Před námi se tyčily obrovský stromy, které ohraničovaly malou nádhernou louku, kterou osvětlovaly paprsky Slunce . Na louce byla připravená deka se spousty jídla.
Už na první pohledem to bylo prostě úžasné.
,, Doufám, že se ti to líbí " zeptal se mě a já ho rychlostí blesku obejmula.
,, Budu to brát jako ano" zasmál se a sevřel mě v objetí.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura