Další dva dny stále nic..
Itachi nikde.
Ani nikdo jiný z jeho skupiny.
Sasuke začal být více nervóznější a já už nevěděla , jak ho utěšit.
Dnes odpoledne jsme měli cvičení s kunai.
Sasuke to měl ze všech nejlepší , ale ke konci se malém popral s Narutem.Většina holek fandila samozřejmě během cvičení Sasukemu , takže to Naruta asi naštvalo.
Během dalších hodin se semnou Naruto snažil v kuse navázat konverzaci na jakékoliv téma. Během toho jsem , ale měla obavy o Sasukeho. Skoro nikoho si nevšímal a jen koukal z okna.
Připadal mi strašně smutný. Jako štěňátko , který čeká na svého páníčka až se vrátí z práce.Vždy když jsem na něho promluvila , tak mě okamžitě odbyl. Proto jsem ho raději nechala být.
Den se celkem dlouho táhnul , ale konečně jsem dorazila domů a rovnou si lehla do postele.
*ťuk*ťuk*
Ozvaly se malé rány z okna , které mě vzbudily.
Protáhlá jsem se a vstala z postele.
Přiblížila jsem se a všimla si kamínku , který letěl přímo do mého okna.
,,Co to? " podivila jsem se a otevřela okno.
Po otevření jsem spatřila další kamínek , který mě silně praštil do čela.
,,Huh?!" rozčílila jsem se a rychle vykoukla z okna.
,,Kdo to udělal?! " vykřikla jsem a podívala se dolů.
,, Byla to nehoda" ozval se z dola Sasuke.
,,Sasuke? Co tu proboha děláš tak po ránu? " zeptala jsem se.
,,Nii-san se furt nevrátil , rodiče ani nikdo jiný o něm nic neví a já se rozhodl , že ho půjdu hledat a napadlo mě , že bys šla semnou"
,,C-cože?! Ty ses snad zbláznil! Co když nás někdo chytí? " začala jsem vyšilovat a Sasuke na mě ukázal , abych mluvila potichu.
,,Sakuro.. Musím zjistit jestli se mu něco nestalo a ty jsi do něho celá zabouchlá , tak by to byl dobrý důvod i pro tebe "
,,Nejsem do něho zabouchlá.." řekla jsem potichu s kleslým obličejem.Kdyby se Itachimu něco závažného stalo , dal by to vědět.. Ne snad? Nebo jsem pro něho celou tu dobu nic neznamenala?
Ani popravdě nevím co přesně k němu cítím..,,No tak Sakuro.. Jestli nepůjdeš semnou půjdu prostě sám! " řekl s rozhodností.
,, Dobrá.. "
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura