36.kapitola

386 23 7
                                    

Seděli jsme bez jakéhokoliv slova vedle sebe. Kolem nás se tyčily vysoké stromy, které jsem postupně začínala rozeznávat.

Topol, dub, jasan...

,, Nad čím přemýšlíš, princezno? " obrátil ke mně Itachi zrak a přitom mi podával z krabičky dango.

,, Mňam! Nezapomněl si, že je miluju!"
,, Jsem přece velice pozorný..Hlavně když se jedná o tebe" mrkl na mě a já ucítila, jak se mi žene horko do tváří.

Itachi si nandal na talířek rýžové taštičky a pustili jsme se do jídla.

Nebudu lhát. Bylo to kouzelné.
Jídlo, louka, nádherně modré nebe a Itachi vedle mě.

,, Princezno? "
,, Ano?"
,, Trávíš semnou ráda svůj čas? "
Jeho otázka mě vskutku zarazila.

,, T-to je jasné, že jo!" vyhrkla jsem to tak rychle až mě to samotnou překvapilo.
Itachi se tomu uchechtl a pohlédl mi do očí.
,, I kdyby se cokoliv stalo, že by se takovéhle chvíle v budoucnu nemohly uskutečnit, tak chci abys věděla, že si s tebou tyhle chvíle užívám a budu na to s úsměvem vždy rád vzpomínat.. Hlavně na tebe,Sakuro-chan"

A tohle mi vyrazilo málem dech..

Itachi se ke mně naklonil a políbil mě na čelo.

,, Itachi-kun"

.
.

,, Už se začíná stmívat, měli bychom jít domu" řekl a začal uklízet zbytky od jídla.

,, Dobrá "

Itachi mě následně doprovodil domu a mě očekávalo co jiného než pořádný spánek.

*O několik měsíců později *

V akademii se mi velmi líbilo a přišlo mi, že většinu věcí zvládám výborně. Učení mi naštěstí nevadí, takže i testy mi problém moc nedělají.
Dneska nás má Iruka-sensei naučit novou techniku.

,, Kage Bunshin no jutsu!"

,, Hahaha!"
,,Tomu říkáš klon? Haha! I má malá ségra by to dokázala lépe než ty!"
,, Ach.. Naruto.." otřel si Iruka-sensei  čelo.

,, Málem jsem to měl! " vykřikl Naruto, ale nikdo mu nevěnoval dál pozornost

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Málem jsem to měl! " vykřikl Naruto, ale nikdo mu nevěnoval dál pozornost.

,, Tak další je na řadě.. Uchiha Sasuke" přečetl Iruka-sensei další jméno na seznamu a dal Sasukemu povel, že může začít.

,, Kage bunshin no jutsu! "
,, Waau.." strnuli spolužáci úžasem.

,, Bezvadný Sasuke! " mistrovi se vrátil úsměv na tváři a vyvolal další jméno.

,, Haruno Sakura "

Sakra..

,, Um.. Dobře "

Zavřela jsem oči a pomalu a zhluboka rozdýchávala nervozitu.

Otevřela jsem oči a přímo předemnou stál Sasuke-kun.
Mrknul na mě a usmál se. Strašně moc jsem v něm viděla Itachiho.

To musím dát!

,, Kage bunshin no jutsu!"

Prosím.. Prosím!

,, Paráda Sakuro!" promluvil Iruka-sensei a ze mě opadl všechen stres.

Mistr Iruka do konce hodiny dozkoušel zbytek třídy a mé myšlenky mezitím zůstaly v nekonečným kruhu o jedné a té samé osobě.

Co asi Itachi-kun dělá..

Nedávno se dostal do přísně tajné organizace zvané ANBU a od té doby se už tak moc nevídáme. Je mi to strašně líto.

Kdyby mi ho Sasuke-kun, tak moc aspoň nepřipomínal..


Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat