2.kapitola

1.2K 71 0
                                    

,,Chceš něco vidět?" zeptal se mě Shisui a já přikývla. Následovně se rozběhl s výskokem a svými kunajemi zasáhl jedným hodem všechny terče.
,,Wow! Odkud ses to naučil?" začla jsem vyzvídat a najednou jsem ucítila,jak mi někdo položil ruku na mé pravé rameno.
,,Co tu děláš s tímhle prckem?" zeptal se Shisuio nějaký kluk a já se na něho ušklíbla.
,,Nejsem prcek!" vyjekla jsem a shodila jeho ruku z mého ramene.
,, Dobrá dobrá, omlouvám se" zvednul ruce nad hlavu,jako by se vzdával.
,,Tohle je Sakura, Sakuro tohle je Itachi" představil nás a já z něho nemohla zpustit oči.
,,Tak jinak.. co tu děláš s touhle růžovou princeznou?" usmál se na mě a já cítila,jak se mi začly červenat tváře.

Princezna?!

,, Povídáme si a já přitom trénuju" odpověděl mu Shisui a hodil mu jeden kunaj.
,, Přišel jsi také trénovat , ne?" nadzvedl Shisui obočí.
,,Už jsem trénoval" zakroutil Itachi hlavou.
,,Kde máš vůbec Sasukeho?" zeptal se ho Shisui.
,,Zrovna jsem měl po tréninku za ním jít, rodiče ho nechali u tety Uruchi" odpověděl a já nemohla uvěřit svým uším.

Sasuke-kun?

,,Ty jsi Sasukeho brácha?" zeptala jsem se a Itachi přikývl.
,, Proč pak se ptáš princezno? Zamilovala ses snad do mého malého brášky?" uchechtl se a mně ještě víc zrudly tváře.
,,N-ne!" vyjekla jsem a oba dva se tomu zasmáli.
,, Čemu se smějete?!" odsekla jsem , ale ani jeden mi kvůli smíchu nedokázal odpovědět.
,,No nic.. už budu muset jít pro Sasukeho, tak zatím ahoj Shisui, princezno" mrkl na mě a pak následně odešel.

,,Ooo někdo se nám tu zamiloval" začal do mě rejpat Shisui a mně se nafoukly hněvem tváře.
,,To není pravda!" dupla jsem si a Shisui mi začal rozcuchávat vlasy.
,,Nech toho!" ušklíbla jsem se a Shisui se tomu zasmál.
,,Jsi roztomilá,když se hněváš" podotkl Shisui a já protočila očima.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat