11.kapitola

957 68 13
                                    

,,I-Itachi-kun? Co se stalo Sasukemu?" zeptala jsem se ho ,když se mi Sasuke už po druhé omluvil.
,,Co tím myslíš, princezno?" řekl a začal se protahovat.
,,Emm..no ,že..Sasuke se chová nějak divně" dořekla jsem a ucítila mrazivý pohled po celém svém těle.
,, Dochází ti ,že nejsem hluchej a slyším tě?" ozval se hlas a já myslela ,že vyletím z kůže ze Sasukeho vražedného pohledu.
,,J-já" začla jsem koktat a sklonila hlavu k zemi.
,,No to je fuk" řekl Sasuke a sedl si vedle Itachiho.

,,Itachi" uslyšeli jsme hlas nějakého chlapa,který se objevil pár metrů od nás.
,,Kdo to je onii-san?"zeptal se Sasuke.
,, Počkejte tu" řekl a odešel k tomu chlapovi.
,,Kdo si myslíš, že to je?" zeptal se mě Sasuke.
,, Netuším,třeba chce Itachimu vyznat svou lásku" odpověděla jsem mu a on se tomu uchechtl.
,,To snad ne,můj brácha je na holky, takže má smůlu" podotkl a tentokrát jsem se tomu zasmála já.

,,Jsi docela fajn když se mi nesnažíš sbalit bráchu" promluvil po chvilce Sasuke a mně okamžitě zrudly tváře.
,,To není pravda!" zakroutila jsem hlavou a Sasuke se na mě nedůvěřivě podíval.
,,Ale no tak, nelži si, jsi do něho totálně zabouchlá,to je taky hlavní důvod, proč jsem byl na tebe hnusnej" řekl a já si to stále nechtěla přiznat.

Já a zamilovaná? Do Itachiho?

,,Nejsem do něho zabouchlá!" odporovala jsem a Sasuke se opřel o lavičku.

,, Dobře no,ale líbí se ti aspoň , že?"
,,Nech toho!" plácla jsem ho po rameně a zkřížila ruce na prsou.
,, Takže se ti líbím já ,když ne brácha?" nadzvedl obočí a já protočila očima.
,,No to určitě" řekla jsem ironickým hlasem a všimla si ,že se k nám Itachi vrací.



Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat