3.kapitola

1.1K 63 2
                                    

,,Mm mm mm" pobrukovala jsem si a s opřenou rukou jsem přemýšlela o včerejšku. Hlavně o tom cizím klukovi.

Itachi Uchiha..

,,Dneska vypadáš nějak jinak.. celý den se usmíváš a pobrukuješ si" promluvila na mě mamka a já se ihned vrátila zpátky na zem ze země představivosti.
,,To je špatně?" nechápavě jsem se na ní podívala a ona zakroutila hlavou.
,,Ne to ne,jen jsem trochu zvědavá" uculila se na mě mamka a neodpustila si malé šťouchnutí loktem do mých žeber.
,,Mami? Co si myslíš o klanu Uchiha?" zeptala jsem se ji a na chvilku byla zticha.
,,U-uchiha?!" dostala ze sebe hlásku a já přikývla.
,,No ehmm...proč pak se ptáš? No.. pro Konohu jsou členové Uchihy velmi důležití,hlavně policejní hlídka, udržuje to tu v pořádku" odpověděla mi na otázku.
,,Ale to nic,už budu muset jít, před večeří se vrátím" oznámila jsem a obula si boty. Pak jsem co nejrychleji z domu běžela k akademii.

**
,,Kde jsou?" promluvila jsem ,když jsem doběhla k akademii. Z toho běhání jsem byla naprosto vyřízená.

Nádech výdech

Chvíli jsem čekala před akademií sama. Shisuio jsem nikde neviděla,tak jsem se rozhodla projít po jedné cestičce k lesu.
Moc mě to nebavilo chodit furt rovně,tak jsem zahla do prava, přímo do lesa.
Najednou jsem uslyšela nějaké podivné zvuky.
Dala jsem se za zvukem. Po chvilce jsem si všimla malé řeky a nějakého člověka.
Pomalu jsem se k té osobě přibližovala,abych zjistila kdo to je.

,,Fire Style:Fireball Jutsu" promluvila ta osoba a před ním se objevila velká ohnivá koule.
,,Wow.." řekla jsem až moc nahlas ,že si toho ta osoba rozhodně musela všimnout.

,,Co tu děláš princezno?" ozval se hlas za mými zády a já si s úlevou oddychla.
,,Itachi!" vyjekla jsem a neohrabaně ho objala.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat