Itachi se Sasukem mě následně doprovodili až domů. Pak jsem se s nima nakonec musela rozloučit.
Otevřela jsem vchodové dveře a vešla dovnitř domu.
,,Jsem doma!" vykřikla jsem,ale nikdo mi neodpověděl.
,,Mami? Tati?" promluvila jsem do prázdné místnosti. Nikdo kromě mě tu nebyl.Kde asi jsou..
Vešla jsem do svého pokoje pro převlečení, abych mohla jít pak do koupelny se umýt. Otevřela jsem dveře a hned si všimla na mém stole červené růže se vzkazem.
Sladké sny,princezno.
Nemohla jsem tomu uvěřit. Jak rychle se sem dokázal dostat a odkud vzal tu růži.
Vkročila jsem se do kuchyně pro vázu pro růži. Růži jsem následně dala do vázi s vodou. Pak jsem konečně šla do koupelny se umýt. Napustila jsem si teplou koupel a neustále přemýšlela o Itachim.*O týden později*
,,Sakuro! Vstávej, přece nechceš přijít první den pozdě!" vzbudila mě brzo ráno mamka,abych konečně vstala.
Dneska je ten den. Můj první den co budu chodit do akademie,abych se stala pravým ninjou.
,, Ještě 5 minut..." zamumlala jsem a mamka mi ihned sebrala peřinu čím na mě pustila hroznou zimu.
,,Mami!" zakňučela jsem a s odporem vstala z postele.
,,Tak se mi to líbí" řekla mamka a odešla z mého pokoje.
Přišla jsem ke skříni a vyndala z ní šaty, které mi mamka před měsícem na tenhle den koupila.,,Ještě do koupelny a mohu vyrazit" řekla jsem si pro sebe a zhluboka se nadechla.
Všechno bude v pořádku. Není se čeho bát.
O 5 minut později co jsem dokončila ranní hygienu a řádně se upravila, jsem vyšla s rodiči před náš dům, abychom už konečně vyrazili.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura