,,Tuhle otázka jsem od tebe upřímně vůbec nečekal.. " řekl potichu Naruto.
,,Promiň..jen jsem nad tím začala hodně přemýšlet " vyzradila jsem , ale i přesto se na mě Naruto nepodíval.
,,Aha.. no , abych byl upřímný zas já , tak to není vůbec lehké.. " řekl tichým hlasem.
,,To chápu " řekla jsem také tichým hlasem.
,,Hele!" vykřikl a ukázal ukazováčkem na rybník.
Do sladké vody přistála ladně bílá labuť.
,,Ta je překrásná " vydechla jsem úžasem a popoběhla blíže k rybníku.
,,Počkej na mě! " vykřikl za mnou Naruto a dal se také do běhu , aby mě dohnal.
Doběhla jsem na úplný kraj a celou dobu ji pozorovala.
,,Chceš , aby šla blíž? " zeptal se mě Naruto a já se na něho nechápavě podívala.
Najednou vzal do ruky kámen , který hodil po labuti.
Labuť to téměř zasáhlo do křídla , ale ne tak moc , aby byla zraněná.
Labuť rychle roztáhla křídla a vyřítila se jako blesk směrem k mělčině , kde jsme stáli.Labuť začala hlasitě kejhat.
,,Uteč! " vykřikla jsem a oba dva jsme jsme se otočili rychlostí blesku a rozeběhli se pryč.
**
,,Proč jsi po ní hodil ten kámen?! " vyjekla jsem udýchaně a flákla Naruta do zad.
,,Jen jsem chtěl , aby šla k tobě blíž.. chtěl jsem ti udělat radost , nechtěl jsem ji ublížit.." sklonil hlavu k zemi.
,,Ale i tak" protočila jsem očima a pak se na něho lítostivě ohlédla.
,,Příště dřív mysli než něco uděláš " uchechtla jsem se a objala ho.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura