21.kapitola

745 52 8
                                    

,,I tak by bylo více zdvořilé , kdyby jsi příště zaklepal na dveře a ne na okno"  řekla jsem Shisuiovi a ten mě rychlostí blesku  ze zadu za pas chytl do vzduchu a hodil mě do postele.

,, Už bys měla jít brzy spát , co kdybych ti řekl pohádku na dobrou noc?" posadil se na okraj postele.

,,Ty umíš vyprávět příběhy? " popichovala jsem ho a Shisui se začal smát.

,,Samozřejmě, že ano a ted ti právě jednu řeknu!"

,,No jeje.."

,,Takže! " tleskl rukama a jako by všechno utichlo.

,, Před 10 lety žila dívka s dlouhými černými vlasy , které si vždy spletla  do copu , oči měla krásně hnědé jako čerstvě spadlé kaštany , které doplňovala jsou štíhlou postavou " domluvil a předem nou se najednou objevila holka přesně podle jeho popisu. Podlaha se proměnila v trávu a nad sebou jsem měla jasně modrou oblohu.

,,Co se to děje?! " vyjekla jsem ze strachu.

,, Neboj , nic se ti nestane , jak jsem řekl.. Povím ti pohádku " usmál se na mě a pokračoval.

,, Té holce umřeli při poslední velký válce nindžů rodiče , od té události v sobě držela touhu po pomstě.. "

Najednou jsme se ocitli v tmavé místnosti. Holka držela kunai před hrdlem nějakého staršího chlapa.

,, Musel jsem to udělat.. Jinak by umřela moje dcera.." promluvil starší chlap.

Holka stála nehybně v té stejné poloze.

Tohle je celkem divná pohádka...

,,Opravdu to chceš udělat? Chceš mít na svědomí smrt člověka , který jen bránil své dítě?" objevil se za ní kluk v jejím věku.

,,Zabil mé rodiče.. Víš čím vším jsem si musela procházet?! " vykřikla a začaly ji téct slzy. 
,, Tolik bolesti jsem musela strpět.. "
,, To ano.. Ale já se postarám , aby si už tímhle nemusela procházet " položil si ruku na její rameno.

,,Proč bych ti měla věřit?! "
,,Protože tě miluju"
,,C-cože.." řekla a ruce se ji začaly třást. Kunai odhodila na zem a ustoupila od starého chlapa.
Ten kluk ji chytil za ruku a přemístil někam pryč.

Najednou jsme se ocitli ve třídě na akademii.
Docela velký hluk ,ale všimla jsem si té holky.
V zádu za ní seděl ten kluk a pořád se na ni koukal.

Bylo to celkem roztomilé.

,, Hey ropucho! " přišli k holce 2 kluci.
,,Co zas chcete?! " řekla otráveně což je rozzlobilo.
Jeden z nich ji chytil za vlasy a holka vyjekla bolestí.

,,Nechte ji!" vyběhl předešlý kluk z lavice , aby ji ochránil.

,,Nebo co?" vysmáli se mu  do obličeje.
Najednou se tomu klukovi oči z černé barvy proměnily na skoro červené.

O tom jsem už slyšela.. Sharingan?..

Oba dva najednou padli na zem. Kluk  se obrátil k ní a usmál se na ní.
,,Říkal jsem ti ,že už nedovolím , aby jsi dál trpěla "
,,Děkuju.." řekla a silně ho objetím stiskla k sobě.

,,Tak snad se ti pohádka líbila " ozval se hlas Shisuio. Najednou vše zmizelo a můj pokoj vypadal konečně jako můj pokoj.

,,Co to bylo?" zeptala jsem se.
,,Chtěl jsem ti to ukázat nejdřív v té hezké formě " řekl a přišel ke mně blíž.
,,Podívej  se mi do očí"
Jak řekl , tak jsem i hned udělala.

,,Sharingan?!" nemohla jsem tomu uvěřit.

,, Přesně tak! Divím se , že to znáš"
,,Mamka mi o tom párkrát říkala "

,,Ach tak , jsem z klanu Uchiha takže je samozřejmost , že každý z nás někdy získá sharingan"

,,Ale abych šel k věci.. Co sis vzala z téhle pohádky? "
,, Že neumíš vyprávět pohádky pro děti "
,, Vždyť to mělo šťastný konec! " bránil se a zakroutil hlavou.

,, No to je jedno.. Chtěl jsem ti tímhle ukázat , že ne každý Uchiha je vždy zlý.. Máme čistá srdce , jen někteří na těch srdcích mají jizvu , která se už nezahojí " 

,, Já si tohle , ale nikdy nemyslela" odpověděla jsem mu a spatřila jak mu koutky úst směřují dolů.

,, Zatím možná ne, ale začala zase doba , kdy si to lidé začínají myslet..  každý člověk je nějaký a neměl by si člověk dělat na někoho špatný názor jenom kvůli jeho klanu , ze kterého pochází.. "

V hlavě se mi objevila představa Itachiho. Jak bych si někdy o něm mohla myslet , že je zlý?..

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat