,, Počkej chvíli , vezmu si pár věcí " řekla jsem Sasukemu , který na souhlas přikývl.
Proč všichni z jeho klanu přichází oknem? Začínám si připadat jako Julie , ke které každý den přicházel Romeo k oknu.
Otočila jsem se a rychle přiběhla ke své skříni pro batoh.
Rodiče se včera pozdě večer vrátili z mise , ale naštěstí museli ještě dnes ráno odnést hlášení hokagemu , takže mám trochu času , ale i tak si musím radši pospíšit a co nejrychleji odsud odejít.
Do brašny jsem si dala základní věci , o kterých mi mamka vyprávěla , že jsou nejvíc nutné. Rychle jsem omrkla pro něco k jídlu. Vzala jsem 5 krajíců chleba s balíčkem kuřecí šunky a jednu láhev s vodou.
Potom všem jsem si co nejrychleji nazula boty a vyběhla z domu za Sasukem.
,,Nebylo by lepší kdybychom vyrazili až večer , kdy většina spí a nebyli bychom tak nápadný? " zeptala jsem se ho a Sasuke zavrtěl hlavou.
,,Večer je stráž ještě víc ostražitější , takže by nás okamžitě chytla , do toho jsem se včera dozvěděl , že Itachiho mise byla v Zemi Vodopádů "
,,Jak to víš? "
,, Večer k nám přišlo pár chlápků se vyptávat na Itachiho , táta jim řekl pár věcí včetně téhle " povzdechl si a složil ruce kolem prsou.,, Vypůjčil jsem si od táty mapu , díky které bychom se do té země měli dostat"
,,Vypůjčil? "
,,Dobře tak bez dovolení vzal " protočil očima a já se tomu uchechtla.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura