S Itachim jsem dorazila před můj dům a já si od něho vzala tašku.
Itachi z neznámého důvodu radši zůstal venku a já šla dovnitř odnést věci mamce.
Když jsem otevřela dveře a vešla do nich ,uslyšela jsem ,že se mamka hádá s tátou.,,To si vážně myslí,že nás nějak ochraňují?! Když vůbec nepomohli ten den ,co umřela Kushina s Minatem! Stejnak..navíc ten co je zabil byl z jejich klanu,jak jim můžeme dále věřit?!" začal řvát táta na mámu.
,,Vždyť pomáhali občanům , aby nebyli žádné další oběti!" odporovala mamka.
,,Ale ne Hokagemu! " zařval co nejsilněji a nastalo šílené ticho.
Vešla jsem do místnosti k nim.
,,Emm tady máš tu mouku a moučkový cukr" promluvila jsem a mamka se zarazila.
,,Oo Sakuro! Netušila jsem ,že přijdeš zpět,tak brzy" usmála se na mě tak falešně ,že se to dalo na první pohled poznat.Mám ji říct o Itachim?
,,Emm mami?"
,,Ano?"
,,Mohla bych jít s Ino na hřiště?" zalhala jsem a mamka se zamyslela. Potom se podívala na otce. Asi chtěl mamce ještě něco říct. Šlo mu to na výrazu dost dobře poznat ,jak se snaží potlačit tu touhu zase promlouvat mamce do duše.,,No...jo,klidně běž,ale buď opatrná,abysis neublížila ano?" řekla a já měla pocit , že z radosti málem vyskočím až ke stropu.
,,Tak ahoj" řekla jsem a co nejrychleji vyběhla z domu než rodiče stihli ještě něco říct.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura