,, Děje se něco? " ozval se hluboký hlas muže , kterému očividně tento vůz patřil.
,,Jen prohlídka " ozval se hlas tentokrát strážníka.
,,Co pak byste chtěl prohlédnout? Prázdné sudy od vína? " začal se majitel smát.
,,Huh.. Aspoň si prohlédnem pár , aby si ti nahoře na nás později nemohli stěžovat " odpověděl mu a náhle se otevřely dveře od vozu.Nevlezl si náhodou Sasuke k těm prvním sudům?..
Přiblížila jsem ucho , co nejblíže k okraji sudu , abych vše pro jistotu slyšela.
Strážník otevřel první výko potom druhé a dále třetí..
,,No to by mělo stačit " řekl strážník a já si s úlevou oddychla.
,,Dobře , děkuji za vaši pečlivou prohlídku , už mám ,ale bohužel na spěch ,mohli byste mě už nechat odjet?" zeptal se ho majitel.
,,Uh..ano" přikývl a za chvíli se vůz rozjel.
Zvládli jsme to.
O cca 15 minutách jsem se odvážila vykouknout ze sudu. Hned jsem si všimla Sasukeho , který seděl na rohu vozu.
,,Co děláš? " zeptala jsem se.
,, Přemýšlím a poslouchám"
,,Proč? "
,,Abych věděl , kdy máme odsud vypadnout" odpověděl mi a já si k němu sedla.O nějakou delší dobu později se začalo ochlazovat a vůz zastavil.
,,Co teď? " otočila jsem se na Sasukeho , který mě chytil za ruku a odtáhl , co nejvíc do zadu.Náhle se otevřely dveře od vozu. Ve dveřích stál nejspíš majitel.
Rozhlížel se po voze , ale najednou cukl hlavou ven. Z venčí se ozývaly podivné zvuky.,,Kdo tam?" otočil se k nám zády a udělal několik kroků od vozu.
Sasuke mi zmáčkl ruku a kývl hlavou na stranu na náznak , že teď je šance vypadnout.
Majitel stál kousek od vozu stále zády k nám a my se potichu , co nejrychleji dostali z vozu ven.,,Bashōsen: Coil of Wind!" objevily se velké větrné vlny. Sasuke mě chytl za ruku a společně utekli za strom.
,, Musíme zmizet" podotkl Sasuke.
Bez tebe bych to určitě nevěděla..
Se Sasukem jsme se rozeběhli dál. Hlavu jsem otočila zpátky k vozu s majitelem , abych věděla co se děje.
,,Sand shuriken" probodly 2 shurikeny ruku majitele.
To snad ne..
Najednou jsem stála na místě a nemohla se pohnout. Musíme něco udělat.. Vždyť jinak umře..Ze stínů stromů se objevovaly další shurikeny , které mířili přímo na něho. Tentokrát ho zasáhly do nohy. Padl na kolena a já se rozeběhla k němu.
,,Sakuro!" řval za mnou Sasuke , ale ten mě už nemohl zastavit.
Další várka shurikenů se rychle řítila.
Stihnu to..
Postavila jsem se přes něho a očekávala úkrutnou bolest.
,, Fire style! Fireball jutsu!" vytrisknul přede mě velký plamen , který všechny shurikeny pohltil.
,,Co?!" vypadlo ze mě jediné možné slovo , po kterým mě okamžitě někdo zvedl do vzduchu a přitiskl k sobě do náruče.
Cítila jsem , jak se mi klepe celé tělo.
,,Pšš.. Princezno.. Už je všechno v pořádku " uslyšela jsem hřejivý hlas.
,,I-itachi?" vykoktala jsem a náhle ucítila rty na mém čele.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura