Ani ne za půl hodiny jsme stáli před davem lidí čekající až přijde Hokage nás přivítat a popřát hodně štěstí do prvního ročníku na akademii.
Když jsme došli k první uvítací tabuli spatřili jsme víc jak 10 rodičů s dětmi čekající před akademií. Postupně přicházeli další.Bez mého vědomí mé oči automaticky vyhledávaly dvě hodně známé tváře mezi davem lidí.
Jak nečekané.
Řekla jsem si v duchu a pousmála, poznala se ,když jsem ty dva spatřila ,jak se kvůli něčemu dohadují.
,,Mami? Jen si na chvíli odběhnu, chci pozdravit kamarády " zeptala jsem se a ta se na mě nevěřícně podívala.
,,Kamarády? Hmm.. no tak dobrá" odpověděla a já udělala několik kroků vpřed až jsem se ocitla v takové vzdálenosti , že jsem dokázala slyšet o čem se ti dva hádají.,,Itachi sem , Itachi tam.. Nikdy nebudu tak úžasný ninja jako Itachi , tak to pochopte!" vyjíkl Sasuke a já slyšela , jak se mu zlomil hlas.
,, Neříkáme , aby jsi byl jako Itachi , ale aby jsi dokázal , že jsi právoplatný člen klanu Uchiha " odpověděl jeho otec , který se celou dobu díval na Itachiho , jako by si četli myšlenky.,,Oh, ahoj Sakuro!" rozzářil se Itachi , když si mě všimnul.
,,Um..ahoj" řekla jsem stydlivě a Itachi se od rodiny odvrátil a odešel ke mně.
,, Jak se těšíš na tvůj první den na akademii?" zeptal se mě a snažil se semnou navázat oční kontakt.
,, Hodně moc , jen doufám , že moji spolužáci budou aspoň trochu inteligentní jako.." ukončila jsem větu , když mi došlo , co jsem chtěla říct.
,, Jako?" naklonil nechápavě hlavu.
,, Ehm to nic, zas měli hlouposti" vymlouvala jsem se a Itachi se uchechtl.
,,jsi tak roztomilá princezno , když se stydíš" usmál se na mě a svou pravou rukou mi prohrábl vlasy.,,Ehm.. Já tu jsem taky.." ozval se za námi rozmrzelý hlas.
,,Promiň bráško , ale myslel jsem , že si chceš s tátou promluvit " odvětil mu , ale Sasuke jen protočil očima.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura