17.kapitola

734 44 2
                                    

,, I kdyby bydlel pod mostem pořád je lepší než ty, neodsuzuje lidi podle toho jak vypadají a chová se ke každému  vlídně a nemá chamtivé srdce jako ty" bránila Hinata Naruta a já pozorovala , jak se druhá holka začíná červenat vztekem.

,,Co si to dovoluješ?! Holka jako ty takhle o mně mluvit nemůže,  taková chudinka , která si neumí ani stát za svým názorem najednou brání takového blbečka?" rozčílila se a rozmáchla se rukou , aby ji uhodila.

*plesk*

Ozval se zvuk silné rány. Během mrknutí oka , ale ruka místo na Hinatě ležela na paži blonďatého kluka.

,,Naruto-kun?.." vyslovila Hinata jeho jméno.

,, Myslíš si , že je normální jen tak někoho uhodit? " promluvil rozzlobeným hlasem.

Holka na něho jen nevěřícně zírala.
Kluk shodil její ruku z paže a ona sebou ani netrhla.

,,Pche!" odvrátila od něho zrak.
,,Takový chudáci, už se nedivím , že ho tak bráníš , taky jsi hloupá jako on " ušklíbla se a sandály se otočila k nim zády a šla si sednou co nejvíc dozadu.

,,Aby ji pes kousl do zadku.." řekl potichu Naruto a sevřel pevně ruku v pěst.

,,Naruto-kun..." ozvala se za ním Hinata.

,, Ano? Jsi v pořádku.. ehm neznám tvé jméno jak ,že se jmenuješ? " usmál se na ni a já spatřila jak se začíná Hinata víc a víc červenat.

,,H-Hinata.."

,,A já jsem Uzumaki Naruto!" zazubil se na ní a podal ji ruku.

,,Umm!" teď Hinata zrudla  až tak ,že vypadala jako rajče.
,,J-já...už musím jít! " vyjekla a rychlým krokem se rozeběhla pryč až malém narazila do Sasukeho.

,,Dávej si bacha!" vykřikla Ino.
,,Omlouvám se!"

Během toho zmatku jsem si šla sednout do prostřední lavice.

Stoly jsou tu vážně velké a dlouhé. Zajímalo by mě kde seděl Itachi , když nastupoval na akademii.

,,Ta holka je celkem neohrabaná " promluvil Sasuke , který si to mířil rovnou k mé lavici.

No to snad ne..

Když Sasuke došel až k mé lavici jen se na mě podíval a sedl si vedle mě.

Proč?!

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat