4.kapitola

1K 66 0
                                    

,,Stalo se něco? Dneska nejsi tak odtažitá narozdíl od včerejška" uchechtl se a objetí mi opětoval.
,,Emm... promiň" uvědomila jsem si ,co jsem to právě udělala a okamžitě se od něho odtáhla.
,, Však v pohodě" usmál se na mě a já se začervenala.
,,Shisui dneska netrénoval u akademie,tak jsem se šla projít a všimla si tě" odpověděla jsem na Itachiho otázku.
,,Hmm...dneska jsem ho také neviděl" podotkl Itachi.
,,Takže se nemáš na koho koukat ,jak trénuje?" nadzvedl Itachi obočí a já přikývla.
,,Tak v tom případě se můžeš koukat na mě" začal si hrát s mými vlasy a vytáhl z kapsy kunaj.
,, Dobře" souhlasila jsem a Itachi začal trénovat. Mezitím jsem si sedla na velký kámen a pozorovala ho.

,,Chceš si to zkusit?" zeptal se mě ,tak po půl hodině.
,,J-já?! To nejde,neumím to" zakroutila jsem hlavou.
,,Proto si to můžeš vyzkoušet, neboj se, pomůžu ti" podal mi kunaj a já si ho od něho vzala do ruky.
,,Postav se sem" řekl mi a já uposlechla.
Pak předvedl,jak to mám co nejlépe hodit a jako podle kopírky,jsem udělala to samé. Kunaj trefil téměř střed terče.
,,Na začátek to bylo dost dobrý" pochválil mě a podal mi další kunaj.

*Asi hodinu jsem s Itachim trénovala.*

,,Už budu muset jít domů" řekla jsem sklesle.
,, Budu muset taky jít, hlavně Sasuke zase určitě bude mít plno otázek,kde jsem tak dlouho byl až přijdu domů" zasmál se jen tak pro sebe a poplácal mě po hlavě.
,,Huh?!" podívala jsem se nechápavě na něho.
,,Doprovodím tě domů" oznámil mi a já se začla usmívat od ucha k uchu.
,, Vážně?" ujistila jsem se a on přikývl.


Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat