,,Jak pak se má naše růžovka? Stále se snažíš zakrýt své vysoké čelo těmi vlasy?" ušklíbla se Ino a já slyšela , jak se tomu Sasuke potichu zasmál.
Proč je furt tak protivná?! Vždyť jsem ji nic neudělala!
,,Ále.. Určitě o hodně líp než náš prasečí rypáček , že Ino?" oplatila jsem ji urážku. Nejradši bych ji jednu vrazila , ale nechci být v průšvihu hned první den na akademii.
,,Pche!" zvedla svůj nafrněný prasečí nos do výšky a prohrábla si vlasy.
Na tohle jsem neměla vůbec náladu , tak jsem se otočila a zas vyrazila rázným krokem do třídy.
Když jsem vešla do třídy , ocitla jsem se v hluku různých hlasů a dupání.
Kéž by tu doopravdy byl Itachi..
,, Podívejte se na něho , takový chudák , kdyby aspoň byl chytrý a ne takový hlupák " ozval se hlas jedné zrzavé a celkem vyhublé holky. Vůbec jsem nevěděla kdo ta holka je , ale všimla jsem si blonďatého chlapce , který se koukal z okna.
Několikrát jsem ho spatřila ve vesnici , ale nikdy jsem na něho nepromluvila. Mamka mě vždy od něho odtáhla pryč. Strašně moc mi vrtá hlavou proč.
,,Podle mě je strašně hezký a má dobré srdce " odpověděla ji holka hnedka vedle ní. Měla fialové vlasy až takové do černa. Oči hodně zakulacené jako měsíc , že by se od nich člověk těžko odtrhl.
,,Ale Hinato! To snad nemyslíš vážně! Podívej se jak vypadá , klidně bych řekla , že bydlí pod mostem" vyhrkla ze sebe a vypukla smíchy.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura