37.kapitola

617 30 14
                                    

,, Sakuro-chan!! Snídaně!"

,, Huh...mámo.. Už jdu!" vysoukala jsem se ze zahřáté postele a namířila si to do kuchyně.

,, Sakuro-chan, připravila jsem ti tvou oblíbenou snídani za to jak se ti vede v akademii" prostírala mamka s nadšením stůl.

,, Děláš nám velkou radost, dceruško" přidal se do konzervace taťka.

,,Děkuju! " obejmula jsem oba dva s polibkem na tvář.

,, Dobrou chuť!"

**

Po snídani jsem se šla projít po vesnici. Po ránu je vesnice ještě v klidu. Lidé se teprve probouzejí, oblékají, snídají.

Z dálky se ozývaly kroky směřující mým směrem.

Když jsem se otáčela ke zdroji kroků náhle mi podklouzla noha a já cítila jak začínám padat,ale zem jsem neucítila.

,,Musíš být na sebe opatrná " promluvil na mě hlas postavy, která mě držela v náruči.
,, Huh?"

,, Nerad bych, aby se mé princezně něco stalo"
,, Itachi-kun! " láskyplně jsem ho objala až jsem ho mírně přiškrtila.
,, Konečně jsem tě potkala" začaly se mi lesknout oči od slz.

,, Chyběl jsem ti? "

,, A-ano!"
,, Omlouvám se, princezno.. Od té doby co jsem v ANBU jsem neustále na nějaké misi, ale zase se shledáváme" chytl mě za ruku a dali jsme se do chůze.

,, Měla jsi někam namířeno? "
,, Hmm.. Ani ne, šla jsem se jen tak projít po vesnici"

,, Nebojíš se? " štouchl mě loktem do ramene.
,, Čeho bych se měla bát,však Skrytá listová je bezpečná ne?" oplatila jsem mu šťouchanec.
,, To rozhodně ano, ale nikdy nevíš "

,, Já, ale vím" obrátila jsem se čelem k němu.
,, Díky tobě budu vždycky v bezpečí " odpověděla jsem rázně, co Itachiho očividně rozhodilo.
,, Nikdy bych nedopustil, aby se ti něco špatného stalo, princezno "

,, Slibuješ? "
,, Slibuji"

,, A co na akademii? Slyšel jsem od Sasukeho, že se ti podařilo kage bunshin no jutsu"
,, T-ti o mně Sasuke povídal?! "
,, Mno jo, pomáhal jsem mu s tréninkem, tak mi vyprávěl, jak se mu tam daří a zmínil se něco málo o tobě" usmál se na mě šibalsky.
,, Cože?! A co říkal "
,, Jen samé špatné věci, jak nemůžeš od Sasukeho odvrátit zrak a kvůli tomu sis dokonce k němu i přisedla, abys mu byla blíž a-"

,, No to teda ne! To není vůbec pravda, Sasuke je lhář, to on si sednul ke mně!" rozhněvala jsem se nad těmi lži až mi z toho tváře rudly vztekem.

,, Hehe" začal se Itachi smát.

,, Huh?! "

,, Dělám si z tebe jen srandu"

,, T-ty! " napřahovala jsem na něho dlaň, ale v tu ránu nás někdo přerušil.

,, Itachi!" postavil se před námi nindža s bílými vlasy a zakrytou půlkou obličeje.
,,Ano, kapitáne?"
,, Máme se okamžitě dostavit k Hokagemu" předal rozkaz a zase zmizel.

,, Omlouvám se, ale budu muset.. Užij si dnešek " dořekl a do sekundy zmizel mi před očima.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 29, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat