31.kapitola

606 42 4
                                    

,,Tak co Itachi , jak dopadla mise?" zvolal strážní a Itachi se na něho bídně podíval.

,,A co tu s tebou vůbec oni dělají? " zhlédl k nám a já úzkostí polkla.

,, Vaše hlídka je stejný odpad jako tým , co mi hokage přidělil" odpověděl mu tak chladně , až mi z toho šel mráz po zádech.

Stalo se snad něco?..

,, Jděte napřed " obrátil se Itachi na nás.

,,Ale.."
,,Jděte " zvýšil hlas a my nakonec uposlechli.

,,Je s ním vše v pořádku? " zeptala jsem se Sasukeho.

,,Myslíš , že se tak choval jako by bylo vše v pořádku? Netuším co se stalo , ale nii-san z toho rozhodně není v pořádku "

,,To jo.."

Nemůže si to , ale přece nechat pro sebe..

,,Jinak díky , že jsi šla semnou.." změnil Sasuke téma a já se na něho usmála.

,,Samozřejmost "

,, Už bychom měli jít domů , nii-san už přichází "

Domů.. Hmm.. Počkat.. Rodiče!

,,Rodiče mě asi zabijou až se vrátím domů.. " zakvílela jsem neštěstím.

,,Neboj , vše jim vysvětlím" položil mi Itachi ruku na rameno , kvůli čemu jsem leknutím poskočila.

,,Co? Co jim chceš říct? "
,,Řeknu jim to , co pomůže , aby nebyli na tebe naštvaný " odpověděl a sklonil se ke mně , aby mě mohl obejmout , což náhle udělal.

,,Bojím se , aby kvůli tomu nebyli ještě víc.. " řekla jsem potichu. Bradu jsem měla opřenou o jeho rameno a já cítila , jak mě pevněji přitiskl k sobě.

Že by to byl sen?

,,Věř mi princezno" řekl a pohladil mě po vlasech.

,,Už jsem ti řekl, že máš překrásné vlasy?" přidržel si prsty konečky mých vlasů a podíval vlídně do mých očí.

,,Nejspíš ne.."

,,Tak ti to říkám teď , princezno " usmál se na mě a mně automaticky zrudly tváře.

Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)Kde žijí příběhy. Začni objevovat