8

541 39 23
                                    

↪️Sıla

"Ne saçmalıyorsun sen?"

Hala pis pis sırıtıyordu, ağzına çakma isteğim körükleniyordu. "Dediğim şu, Doktor Lee'nin asistanı artık sen değilsin, benim. Dolayısıyla seni eğitecek bir hocan, şefin yok. Bu durumda Doktor Jung gelene kadar hastanede işin de yok. Bu arada Doktor Lee'nin asistanı olmadığına göre tüm hastaların da benim oluyor."

"Hepsi mi? Nedenmiş o?"

"Evet hepsi. Çünkü Doktor Lee olmasaydı ne ameliyata girebilir din, ne de hastaların olurdu."

Sesimi yükselterek konuştum. Sınırı aşıyordu. "BUNU KİM SÖYLEDİ?" Etraftakiler bize bakıyordu ama şuan umursayacak gibi değildim.

"Doktor Lee asistan değiştirdiğini, artık benim olduğumu söyledi güzelim."

Bir hışımla masadan kalkarak hızlı adımlarla kafeteryayı terk ettim.

↪️Jungkook

"Neden böyle bir şey yaptın?"

Soo Rim'i şikayet etmesinden tanıyoduk. İyi kız olmadığının farkındaydık.

Soo Rim omuz silkerek cevap verdi. "Ben bir şey yapmadım sadece hak ettiğini aldı."

Sinirle konuştum. "O bunu hak etmiyordu!"

"Doktor Lee'nin sözünden çıkmayacaktı."

Vurdumduymaz tavırları sinirimi bozuyordu. Namjoon hyung hızla ayağa kalktığında hepimiz ona döndük. Kıza dik dik bakıyor, derin nefes alıyordu.

"Sen gördüğüm en iğrenç doktorun. Doktor Lee ile ikinizi bulmuşsunuz."

Ardından çıkışa doğru yürümesiyle hızla kalkarak bizde peşinden gittik. Konuşmadan yukarı çıkarken duyduğum bağırma sesiyle olduğum yerde durdum.

"BUNU NASIL YAPARSINIZ!"

Sıla'nın sesiydi ve koridorun diğer tarafından geliyordu. Hızla o tarafa dönerek karşımdaki odaya baktım. Sıla odayı basmış, sinirle önündeki doktor bile diyemeyeceğim adama bakıyordu.

"Sen kim oluyorsun da bana ses yükseltebiliyorsun?"

"Bana cevap verin. Soo Rim'i benim yerime nasıl alırsınız?"

"Asistan değiştirirken sana soracağımı sanmıyorum."

"BANA CEVAP VERİN!"

Bağırmasıyla tüm çalışanlar dahil ben bile irkilmiştim. Önündeki herif de sinirlenmiş olacak ki soğuk kanlı tavrını bir kenara koyup kaşlarını çatmıştı.

"Benim emirlerimi yerine getirmeyen biri ile çalışmak istemiyorum bu kadar! Artık asistanım değilsin."

Sıla sinirle güldüğünde bizimkilere döndüm, dikkatle onlara bakıyordu. "Ne zaman emir verdiniz de yerine getirmedim? O ameliyatı terk ettiniz ve ben siz gibi yapmayarak devam ettim ve onu kurtardım diye mi bu siniriniz?"

"BUDA NEREDEN ÇIKTI?"

Sinirle gülmeye devam ediyordu. "Başka bir şey olamaz çünkü. Sizi yalancı çıkardı-"

Sözünü tamamlayamamasının sebebi Doktor Lee'nin ona el kaldırararak tokat atmaya çalışmasıydı. Gözlerimi büyüterek gelecek hamleyi beklerken Sıla onun elini bir hışımla sert bir şekilde havada tutmuştu.

"ASİSTAN OLMAM BANA VURMA YETKİSİ VERMİYOR SİZE!" diyerek elini sertçe bırakıp arkasını döndü ve kimseyi umursamadan odadan çıktı.

"NEYE BAKIYORSUNUZ!" Doktor Lee çalışanlara sertçe bağırdığında göz devirerek arkamı döndüm. Kapıyı sertçe kapattığında bizimkiler de arkasını dönmüş, odaya doğru yürümeye başlamıştık. O olanlar da neydi?

BTS ; TRUST MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin