9

487 39 39
                                    

300 okunma olmuşuz bu günde, gözümde canlandı mazi

----

↪️Yağmur

Sinirle önümdeki kıza bakıyordum. "Ne demek benim hastam?"

"Duydun işte. Artık bir hocası yok ve onun yerine ben olduğuma göre bu hasta da benim."

"İyide Doktor Lee bu hasta için bir şey yapmadı. O yüzden hayır!"

"Kendi düşüncen. Her neyse beni bırak da hastamı kontrol edeyim."

"O senin hastan değil! Ayrıca gerek yok ben ettim."

Soo Rim güldü ve kapıdan uzaklaşarak geriye doğru yürümeye başladı. "Pekala, ama ister kabul et ister etme o benim hastam," diyerek arkasını döndü ve uzaklaştı.

Sinirle yanımdaki koltuğa tekme attım ve yere oturdum. Bacaklarımı kendime çekerek başımı dizlerime dayadım.

Yanımda sesler duyduğumda başımı kaldırarak ona bakım. "İyi misin?"

"O bunu hak etmiyor. Hem de hiç hak etmiyor Yoongi."

Tekrar başımı dizlerime koyduğumda elini omzuma koyarak sıvazladı. "Merak etme, hastalarını geri alacaktır eminim. Baştan beri kontrol o ediyor, gerekirse biz yardım ederiz."

Hiç bir şey demeden doğruldum ve kalktım. "Teşekkürler, ama Sıla yardımı kabul etmez. Kendisi yapmaya çalışır ya da pes eder."

Ufak bir baş selamı vererek oradan uzaklaştım ve dinlenme odasına geri gittim. Işığı açarak seslendim. "Sıla?"

Ses veren yoktu. Odadan çıkarak telefonumu çıkardım ve Sıla'yı aradım. Telefonu kapalıydı. Başına bir şey geldi düşüncesiyle hastaneyi aramaya başladım. VİP katında bulamayınca diğer üst kata geçtim. Burada da bulamayınca hızla alt katları gezdim. Nefes nefese kalmıştı, bir türlü bulamıyordum. Dinlenmek için odaya ilerlerken onu odadan çıkarken gördüm. Koşarak yanına gittim.

"Sıla! Kaç saattir arıyorum nerdesin?"

"Telefonum kapandı. Eve gideceğim o yüzden hazırlanıyordum."

"Nereye gidiyorsun? Hastaların ne olacak?"

-Yağmur, artık bir hastam yok. Sadece Jimin'i kontrol edip gideceğim," diyerek asansöre yürüdü. Hızla peşinden giderek kabine girdim.

Odanın kapısına geldiğimizde içeride arkası dönük iki doktor görmüştük. Tanıyamadım, o yüzden kapıyı tıklayarak içeri girdim. Kapı kapanmadan Sıla da içeri girebilmişti.

İçerideki doktorlar Doktor Lee ve Soo Rim denen iki pislikti. "Ne oluyor burada?"

Soo Rim her zamanki ifadeyle Sıla'ya baktı. "Hastamı kontrol ediyorum."

"H-hastam mı?"

"Niye şaşırıyorsun ki? Tüm hastaların benim gözetimimde derken hepsini kastediyordum."

"Bunu kim söyledi?"

Doktor Lee olaya karıştığında ona baktım. Bu adamı hiç ama hiç sevmiyordum. "Ben söyledim."

Sıla ona döndüğünde sinirle gülüyordu. "Siz bu hastayı umursamadınız bile şimdi nasıl olur da tüm yetkileri kontrolünüze alırsınız?"

"Ben olmasaydım hastayı kurtaramazdın Sıla, o yüzden yetkiler bende. Şimdi de bu senin değil Soo Rim'in gözetiminde artık."

Bir dosya uzatarak eline kalem tutuşturdu. "Şimdi şurayı imzala."

BTS ; TRUST MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin