Medyadaki şarkı ile okumanızı öneririm.
----
↪️Jungkook
"O, ambulansı bekleyemez."
Hepsi anlamaz gözlerle bana baktığında sesimi biraz daha yükseltmiştim.
"Hyung, kız ölecek! Bekleyemez diyorum!"
Sonunda transtan çıktıklarında çıkışa doğru yürümeye başladılar.
"Pekala, hastaneye gidiyoruz!"
Kucağımdaki bedeni biraz daha güçlü tutarak yürümeye başladım. Ona bir şey olma düşüncesi bile kalbimi hızlandırmaya yetiyordu.
Sonunda arabaya geldiğimizde büyük olmasından yararlanarak arka koltuğa yatırmıştım Sıla'yı. Bende oturarak başını dizlerimin üstüne koydum ve onu izlemeye başladım.
Cidden iyi dayanmıştı. Kız olmasına rağmen o kadar darbeye rağmen iyi dayanmıştı.
Araba hareket ettiğinde yere sarkan elini alarak kucağına koydum. Acaba elinin ciddi bir şeyi var mıydı?
Elimi çekerken göğsünün nerdeyse hiç hareket etmediğini görmüştüm. Tanrım, nefes almıyor muydu?
Kendimi zorlayıp başımı öne doğru eğerek dinlemeye başladım. O kadar yavaş ve titrek nefes alıyordu ki...
"Hyung, biraz daha acele edemez misin! Nefes alamıyor!"
Jin hyunga seslendiğimde araba biraz daha hızlanmıştı.
Bende önüme dönüp endişeli gözlerim ile dizimde yatan bedeni izlemeye devam ettim.
↪️Yağmur
Acile gelen hastayla tüm hemşireler acile toplanmış gibiydi. Herkes etrafta koşuşturuyordu. Hastanın kim olduğunu bilmiyordum. Ünlüydü sanır-
"Acile gelen hasta Dr.Sıla mıymış? Neyi varmış ki?"
Duyduğum sözlerle olduğum yerde kalakalmıştım. Benim günlerce, sabah akşam düşündüğüm insan şu an gelmiş miydi? Üstelik neyi vardı ki?
Ayaklarım benden bağımsız olarak acile doğru hızla yürümeye başlamıştı bile. Şaşkınlığı bırakarak acile doğru koşmaya başladım.
Kapıdan girip sedyelere göz gezdirirken Yoongi'yi görünce şaşırmıştım. O beni görmemişti henüz önüne bakıyordu.
Bende onun baktığı yere baktığımda, vücudumdaki kanın çekildiğini hissettim.
Sedyede yatan ve kalp masajı yaptıkları kişi benim kardeşim miydi?
Tamam, bunu beklemiyordum. Bunu hiç beklemiyordum...
Kaçırıldığını öğrendiğimde böyle bir şeyin olacağına ihtimal vermemiştim. Kim neden böyle bir şey yapardı ki?
"Hocam çekilir misiniz? Yardım etmekte zorlanıyoruz!"
Hemşirenin bağırmasıyla kendime gelerek, hızla sedyenin yanına gittim. Dolan gözlerimi saklamıyordum artık.
"Ben yapacağım sen gidebilirsin."
Gayet sakin şekilde konuştuğumda doktor bana baktı ve yavaşça bıraktı. Ben de eldivenlerimi takarak yataktaki bedene yaklaştım.
Önce yüzüne ve yüzündeki yaralara takıldı gözlerim. Bakınca mutlu olduğum yüzünü ne hale getirmişlerdi? Sonra vücuduna baktım hızla. Kollarında kızarıklık vardı. Giyislerden dolayı göremiyordum tam. Tam masaja başlayacakken sargılı elini gördüm. Kurumuş ve yeni akan kanlar ile cidden berbat görünüyordu. Elini tutan kişiye baktığımda Jungkook'u görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ; TRUST ME
Fanfiction»Hayatını değiştiren bir kız. »Hayatını değiştiren bir vaka. »Hayallerini,etrafındaki sevdiklerini paramparça eden bir katil. »Ona güvenmeyen aile. »Ona güven veren Bangtan♡. »Onları korumaya çalışan bir kız. -KORUYABİLECEK Mİ?-