↪️Jungkook
"Hyung, nerdesiniz!"
Hem koşuyor hem de hyunglarımı arıyordum. İstemsizce elim titriyor bağırıyordum.
Sevdiği birinin canının yanışını insan görünce ne yapacağını bilemiyor demek ki. Ben gözümle görmesem de mesajda görmüştüm.
Benim canımdan değerli abimi kurtaran kız dayak yiyordu. Hemde kız!
Kıza ne zaman el kalkar olmuştu? Bu kadar mı şerefsiz olmuştu insanlar? Her şeyden önce karşıdaki kişinin güçlü olup olmamasını umursamak gerekmez mi?
Hızla aşağı inerek dört dönmeye başlamıştım. Neredelerdi cidden?
"Neler oluyor?"
Sakin sesiyle konuşan Hoseok hyunga döndüm. Suga hyung hariç hepsi buradaydı. Ne ara toplanmışlardı? Sahi o neredeydi?
"Anlatacak mısın? Evde tepinip dört dönmenin sebebi nedir?"
Namjoon hyung bana bakıp konuşunca cebimden hızla telefonu çıkardım.
"Sakin olur musun? Resmen ellerin titriyor. Endişeleniyorum."
Beni oturtup teselli eden Tae hyung ile kalbim daha da çok atmaya başlamıştı. Biraz fazla adrenalin salgılıyordum.
"B-bana az önce bir video g-geldi..."
Devamını diyemiyordum işte. Videoyu izlerken bile kalbim sıkışıyordu. Bunu dile getirmek bile zorken nasıl anlatacaktım?
"Ee?"
Sabırsız bir şekilde soran Jin hyung ile derin nefes aldım.
"Videoda S-sıla ağır d-darbe alıyordu."
Söyledikten sonra videoyu açarak telefonu onlara uzattım. Tekrar onu izlemek istemiyordum. Hatta sesleri duymamak için ellerimi kulaklarıma siper bile etmiştim.
Video bittiğinde onlara baktığımda hepsinin yüzü kireç gibiydi. Bende böyle olmuş muydum?
"B-bu neydi böyle?"
Başından beri konuşmayan Jimin hyung ile ona döndüm.
"Görmüyor musun hyung? Video işte. Ama sıradan değil. Bir kızın darbe videosu. Sıradan bir kız da değil. Seni kurtaran bir kızın darbe videosu."
Bazen gerçekleri yüze vurmak iyi oluyordu. Ne yaptıklarını anlamaları gerekti artık. Sıradan bir kızın sıradan yalanlarına inanarak hayatını kurtaran bir kıza nasıl kin besleyebilirlerdi?
"Onu üzüyorsun şöyle demeyi kes."
Ama gel gör ki gene suçlu ben oluyordum. Jin hyunga dönerek konuşmaya başladım.
"Doğruları söylemek ne zaman kötü bir şey oldu hyung? Yalan söylemiyorum. Siz değil miydiniz ona güvenen? Siz değil miydiniz kıza can borcu olan? Siz değil miydiniz kıza teşekkür borcu olan? Ayrıca gene siz değil miydiniz ona inanmayan?"
Evet. Doğrular bunlardı işte. O kadar can borcumuz var diyip ona inanmıyorlardı. Güvenin ne anlamı vardı o zaman?
"Tamam yeter."
"YETMEZ! ARTIK KENDİNİZE GELİN VE GERÇEKLERİ GÖRÜN HYUNG! SİZİNLE KÖTÜ OLMAK İSTEMİYORUM AMA KİME GÜVENECEĞİNİZE KARAR VERİN ARTIK! O KIZ BELLİ ÇOK ACI ÇEKİYOR, KİM BİLİR BELKİ ŞU AN ARTIK BİR ÖLÜ! A-A-ama yaptıklarını hiçe sayarak ondan nefret etmeyin lütfen. Başkası olsaydı yapmazdı korkusundan, kurtarmazdı abimi. Ya da öyle sandığınız gibi kötü biri olsaydı eğer gidip her şeyi her yere yaymış olurdu. Artık bir şeylerin farkına varın ve doğruyu görmeye çalışın artık!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ; TRUST ME
Fanfiction»Hayatını değiştiren bir kız. »Hayatını değiştiren bir vaka. »Hayallerini,etrafındaki sevdiklerini paramparça eden bir katil. »Ona güvenmeyen aile. »Ona güven veren Bangtan♡. »Onları korumaya çalışan bir kız. -KORUYABİLECEK Mİ?-