JEMİ AŞKI

2.2K 36 4
                                    

Merhaba Ben Demi, lise son sınıf öğrencisiyim. Joe adında sevgilim var. Arkadaşlar bizim ilişkimize jemi diyorlar. Ama bu ilişkinin bitmesini isteyenlerde var. Bu konuda en büyük düşmanım bu yıl okula yeni gelen kız Ashley. Okullar açılalı 2 ay oldu. Jemi aşkı bitimin kıyısına geldik.En iyisi size olayı en başından anlatayım.

  Sabah okula gitmek üzere evden çıktım. Her zamanki gibi joe bizim evin önündeydi. Beraber okula gittik. Sınıfta joe ile aynı sırada oturuyoruz. Arkadaşlarının yanına gideceğini söyledi ve ben de sırama oturdum. Canım sıkıldı. Kalemimle oynuyordum ki birden elimden düştü. Kalemimi almak için sıramın altına eğildim. Tam o sırada sıranın altında bir mektup olduğunu fark ettim. Mektubu açtım…

“ Seni çok seviyorum. Okula geldiğim ilk günden beri. Sen benim farkımda değilsin ama her gece seni düşünüyorum."

Bunu kim yazmış olabilirdi bilmiyordum. Görünüşe göre bana yazılmıştı çünkü benim her zamanki oturduğum yerin altına konulmuştu. Bunu Joe’ya göstermem kötü olurdu. Tam o sırada sınıfa Joe girdi. Panikledim. Bu mektubu nereye saklayabilirdim bilmiyordum. Hemen çantama koydum. Joe sıraya oturdu.. “ Neyin var aşkım, hasta mısın yoksa?” dedi. Joe bir şeyler olduğunu anladı, ona nasıl yalan söyleyecektim şimdi ben.

“ Hayır tatlım bir şeyim yok” dedim ve gülümsedim. Öğretmen girdi ve derse başladı. Kafam çok karışmıştı bunu kim yazmış olabilirdi ki.  Tenefüs zili çaldı ve koridora çıktım. Dolabımı açtım ve yere bir kağıt düştü. İçini açtım ve yine aynı şeyler yazıyordu. Bu ne anlama geliyordu  şimdi!

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin