5. Bölüm

418 17 1
                                    

 Bridgit mendler ile Joe'nun yanına gittik. Joe yanıma geldi.

- Aşkım bak bu Bridgit, kayak yaparken tartıştık. ( yeniden gülmeye başladık )

Joe:

- Memnun oldum Bridgit.

- Bende Joe. 

 Adam Hicks yanımıza geldi. Gözleri parıldamaya başladı. Bridgit'e bakıyordu. Olayı hemen anlamıştım. Bridgit kızarmıştı. Bir süre sessizlik oldu. 

- Adam H. bu yeni tanıştığım arkadaşım Bridgit.

- Memnun oldum bridgit.

- Bende...

Ben:

- Biraz kayak yapmaya ne dersiniz?

Joe:

- Çok iyi hatta gruplara ayrılalım. Ama bir kişi açıkta kalıyor. 

Bridgit:

- Ben kaymasamda olur ya da tek kayarım, gerçekten.

Demi:

- Olmaz.

Joe:

- eee ne olacak o zaman.

Adam H.

- Buldum benim bir arkadaşım var, Selena istersen onunla kayabilirsin, hem çok iyi kayıyor.

Sellena:

- Olur.

Joe:

- Olay çözüldü o zaman.

   Adam Hicks arkadaşını getirdi. Selena'nın yüzü birden düzeldi. 

- "Bugün sanırım arkadaş edinme günü" dedim.

   Herkes Güldü. Adam:

- Arkadaşlar bu arkadaşım Justin. Her yaz buraya gelir.

- "Merhaba Justin." dedik hep beraber. 

  Gruplara ayrıldık. Ben elbette Joe ileyim. Diğerlerini zaten biliyorsunuz. Kaymaya başladık. Selena kaymaya başladıktan 2 dk sonra düştü. Ben ve Joe elbette bu duruma güldük. Selena ve Justin'de güldü. Justin Selena'ya elini uzattı ve onu kaldırdı. Ne konuştuklarını duyamasamda, iyi vakit geçirdiklerinden emindim. Adam H. ile Bridgit'de çok iyi vakit geçiriyorlar gibi gözüküyordu. Bu tatil normal tatil değil, sanırım bu tatil aşk tatili olacak :) 

Kaymayı bırakıp içeri girdik. Sıcak çikolata alıp şöminenin karşısına geçtik. Aradan 2 saat geçmişti. Isınmıştık. Joe kolunu omzumdan kaldırdı ve ayağa kalktı.

- Nereye gidiyorsun aşkım?

- Şimdi geleceğim Bitanem.

- Tamam...

   Ateşe bakıyordum, dalmışım. Herkesin ooo demesi ile kendime geldim. Adam:

- Joe bize gitar mı çalacaksın.

- Evet Demi'de söyleyecek.

Ben:

- Ah, hayır. Joee.

Selena:

- Hadi ama Demi burada biz bizeyiz.

-Şey bilmiyorum.

Bridgit:

- Hadi ama Demi.

- Offf tm :)

So let's singNa,

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin