4. Bölüm

483 23 0
                                    

 Joe gidiyordu ve öylece sadece bakamazdım. Arkasından koşmaya ve Joe diye bağırmaya başladım. Kumun üzerinde koşmakta zorlanıyordum en sonunda yere düştüm. Bacağım sicri bir kaya parçasına çarptı. " Joe yardım et lütfen!" diye bağırdım. Dizim kanamaya başladı. Dizimin kanadığı yer, yırtılmıştı. Kaya ne kadar kesmiş olabilirdi ki? Joe bana baktı ve koşarak yanıma geldi.

- Demi iyi misin? ( telaşlıydı )

- Bilmiyorum... Joe lütfen beni affet, inan şu an kalbimin acısı bu acıdan çok daha fazla, aslında buna ilk önce inanmadım ama sabah uyandırmak için yanına geldiğimde içki kokuyordun, ne düşünmemi bekliyordun?

- Hiç böyle düşünmedim, beni sevdiğini biliyorum ama..

- Aması ne?

- Ama bu güvensizlik çok saçma geliyor bana Demi...

- Biliyorum.

- Bana söz ver, bir daha bana güveneceğine ve bir sorun olduğunda kaçmak yerine benimle konuşacağına...

- Söz, peki ya sen söz verir misin?

- Tabiki benim sakar sevgilim. ( gülmeye başladık )

   Joe bana yaklaşmaya başlamıştı. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Hayatım boyunca kimseyle öpüşmemiştim ve kalbim yerinden çıkarcasına çarpmaya başlamıştı. En sonunda beni öptü, kısa bir öpücük ve ilk öpücük...

   Joe'ya sarıldım ve Joe ayağa kalktı. Beni kucağına aldı.

- Joe ne yapıyorsun?

- Seni taşıyorum :)

- Ama Joe, yere indir lütfen, yorulma, ben yürüyebilirim.

- Kesin yürürsün, hem belki ben seni taşımak istiyorum.

- Pekala sonuç olarak bu durumdan ben şikayetçi değilim.

  Otele kadar beni taşıdı. Sonra beni otelin revirine götürdü. Oradaki doktor bana pansuman yaptı ve odama çıktım. Joe kapıyı kapattı.

- Daha iyisin değil mi?

- Kesinlikle.

- Ben odama gidiyorum, bir şeye ihtiyacın olursa beni çağır tamam mı?

- Tamam sevgilim.

  Joe odadan çıktı ve facebook'umu açtım. Adam Hicks'den mesaj gelmiş. Buranın yakınlarında bir kayak merkesinde olduğunu yazmış. Bizi çağırıyor. Babası oranın müdürüymüş ve bizi konuk etmek istiyor. Demek ki burada çok fazla kalmayacağız hemen Joe ile konuşsam iyi olur...

Koşarak Joe'nun yanına gittim.

- Joeeee.

- Efendim Bitanem.

- Sana birşey sormam lazım.

- Tabi :)

- Arkadaşımla mesajlaşıyorduk, buranın çok yakınlarda biryerlerde kayak merkezleri varmış, bizi konuk etmek istiyor.

- Aslında bu çok iyi bir fikir.

- Gidiyoruz o zaman.

- Aslında benimde sana bir şey sormam gerekiyor.

- Tabi..

- Arkadaşım varya benim burada...

- Eeeeee

- İşte Selena'da bizimle gelmesi gerekiyor, annem burada olduğunu öğrenmiş.

  Bu Joe ile benim tatilimin olması gerekiyordu, üçümüzün değil ama evet demekten başka birçarem de yoktu.

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin