7. Bölüm

437 19 1
                                    

Joe benim yanıma geldi ve elimi tuttu, hüngür hüngür ağlıyordu. " Neden böyle oldu ki. Sana inanmadım kendi ellerimle verdim seni o hayine. Her bir gözyaşım sana yaptığım bir utançtır. Seni nasıl dinlemedim. Ey benim güzeller güzeli sevgilim. Her adımı haykırdığında yeniden doğar oldum sanki. Her bana sarıldığında hayata yeniden doğar oldum. Seninle yaşadım bu dünyada. Sen ağladığında bende ağladım, sen güldüğünde bende güldüm sevgilim... 

   Gözlerim şişti ağlamaktan belki ama konuşmaktan başka yapacağım yok. Sen uyurken bunu anlatmak daha kolay geliyor bana ama uyandığında bunları yüzünede söyleyeceğim ey benim gönlümü fetheden sevgilim... 

   Rüyalarım kabusum oluyor artık, sana yaptıklarım birbir aklıma geliyor. Senden nasıl şüphelendim, sahilde arkamdan koşarken düşünmedim. Düştün, bacağın kanadı. Arkamdan bağırdın, dinlemedim gittim. Sonra kaçırıldın. Lisede arkadaşın dediğin kişiyle birlikte olduğunu sandım, üzdüm seni. Biliyorum belki affetmeyeceksin beni artık. Biliyorum haklısın. Bu el ölene kadar seni birdaha asla bırakmayacak söz veriyorum. Gözyaşlarım sel oldu bu olayda / hadi artık uyan güzel uykundan ama / Elele tutuşup yeniden yürümek isterim seninle birdaha / üzüldüğüm yetmedimi bu cehennem odasında....

   Uyanacaksın biliyorum, şimdi gidiyorum ama  geri döneceğim, ey benim gönlümü fetheden sevgilim...

     Joe odadan çıktı. Sanki bu konuştuklarını hissetmiştim. Heyecanlanmıştım ama bu heyecan hiç işe yaramadı. Kalbim çok hızlı atmaya başladı ve tansiyonum gittikçe düştü. Doktor hızlıca odaya girdi ve hemen kalp masajına başladı. Kalp atışım bir hızlanıyor bir düşüyordu. Hemen amaliyathaneye götürdüler. Joe geri geldiğinde ben yoktum. Koşarak hemşirenin yanına gitti. Ameliyata gittiğimi öğrenince rengi attı ve biran yürüyemedi. Sonra koşarak amaliyathanenin kapısına geldi. İçeri giremedi. Doktorlar elinden geleni yapıyordu. Joe ağlıyordu. 

Sebebini bilmedem bir his var içinde,

Bu his beni öldürüyor her gece,

Ağlıyorum, ölüyorum seni o halde gördüğümde,

Biliyorum kızgınsın bana ey kalbimi çalan sevgilim...

Rüzgarda savrulan saçlarını,

Utandığında kızaran yanaklarını,

İlk öpüşmemizde hızlı atan kalp atışlarını özledim,

Ey kalbimi çalan sevgilim...

Seni görüyorum rüyalarımda her gece,

Hep beraberiz kırlarda, çimenlerde,

Sevdim seni delilerce,

Ey kalbimi çalan sevgilim...

  Joe benim için çok endişeleniyordu ve bana şiirler yazıp hislerini söylüyordu. Bunları duymasamda hissediyordum. Gerçek aşk bu değil midir? Ameliyat bitti ve doktar çıktı. Joe koşarak doktorun yanına gitti. 

 - Lütfen iyi olduğunu söyleyin. ( doktorun yüzü asıktı )

 - Şeyyy....

Doktor:

- Demi Hanım kurtuldu.

- Gerçekte mi, beni bir an korkuttunuz.

- Yarın hastahaneden çıkabilir.

- Çok sevindim. 

    Beni odama götürdüler. Joe koşarak yanıma geldi. Elimi tuttu ve birşeyler mırıldandı ama duyamadım Rüya görmeye başladım.

 " Günlük güneşlikti. Heryer çimenlikti ve etrafta kelebekler uçuşuyordu. Geziyordum, kulağımda kulaklık müzik dinliyordum. Sonra Joe geldi ve ona sarıldım. Onu çok özlemişim. Birlikte kulaklıkla müzik dinlemeye başladık, kulaklığın bir ucunu Joe'ya verdim. Çok güzel müzik dinliyorduk. Sonra kalktık elele yürüdük. Deniz kenarına geldik. Denizde yansımamıza baktık. Buraya kadar herşey muhteşemdi, sankii rüyada gibiydim. Sonra Cody geldi, yanmıştı. Titredim ve bana baktı. Sadece bakıyor hiç konuşmuyordu. Joe'ya baktım Joe  canavara dönüştü, kormuştum ve çığlık attım ve sonra Ashley geldi ve Niall. Hepsi üzerime yürüyordu. Kulaklıktaki müzik biran durdu ve korkunç bir ses çıktı. " Artık bitti. Herşey...  Ni hahahaha!" dedi ve sıçrayarak uyandım.

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin