11. Bölüm

298 10 1
                                    

Joe bir yere gitti ve bir süre sonra geri döndü. Nereye gittiğini tam olarak anlamamıştım. Aslında nereye gittiğini anladım sadece neden gittiğini anlamadım. Birden müzik söyleyen grup durdu ve bir şeyler söyledi. “ Şimdi özel bir istek…” Cümleyi tam olarak bitirmedi ve sonra bir şeyler çalmaya başladı. Joe gözükmeyen diğer elinden mikrofonu çıkardı ve şarkı söylemeye başladı. Bu Joe ile benim şarkımdı. İlk çıkmaya başladığımız sıralar yazmıştık. Peki bunun notalarını müzik grubu nereden biliyor? Yoksa Joe bunu her gün yanında mı taşıyor? Aslında bu durum hoşuma gitti ve birazda tedirgin etti. Çünkü bu şarkıda benim de söylediğim yer var ve bu kadar insan içinde nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Bir çocuk yanımıza bir mikrofon ile geldi ve elime mikrofonu uzattı. Tanrım Joe bunu gerçekten yapmış olamaz değil mi? Korktuğum gibi yaptı. İşte başlıyoruz….

   [Joe Jonas]

Words don't come easy without a melody

I'm always thinking In terms of do-re-mi

I should be hiking, swimming laughing

with you Instead I'm all out of tune

But what you don't know

You lift me off the ground

You're inspiration, you helped me find myself

Just like a baseline a half-time

You hold down the groove

That's why I'm counting on you

And if I heard you on the radio

I'd never wanna change a single note

It's what I tried to say all along

You're my favorite song

I'm in a session writing tracks

You've got another class to teach

And then rehearsal with a band

You're always one step out of reach

I'm looking for some harmony

With you it comes so naturally

You helped me find the right key

( Joe ve Ben)

And when I here you on the radio

I'd never wanna change a single note

It's what I tried to say all along

You're my favorite song

My Favorite Song!

And when I here you on the radio (yeah yea)

I'd never wanna change a single note (no no)

It's what I tried to say all along

(Ben)

You're my favorite song

(Joe )

You're my favorite song

 Herkes alkışlamaya başladı, utanmıştım…. Joe’ya sarıldım ve grup romantik bir şarkı çalmaya başladı. Joe “ Benimle dans eder misin ses kraliçem” dedi. Bu teklifi nasıl geri çevirebilirdim ki. Dans etmeye başladık.  Biz dans etmeye başladıktan bir süre sonra birkaç çift daha dans etmeye başladı ve sonra birkaç çift daha… Justin ile Selena yanımızda dans ediyorlardı. Sonra kumsalda birde ne göreyim. Miley ile Leo el ele buraya geliyorlar. Nasıl ya? Miley bu çocukla çıkıyor mu? Hayır, hayır buna inanmak istemiyorum. Böyle bir şey asla olamaz. Miley bu çocuğun gerçek yüzünü bilmiyorum, onun bunu görmesini sağmalıyım ama nasıl? Gittikçe yaklaşıyorlar ve yanımıza geldiler. Leo “ Nasıl gidiyor millet. Sizde mi buradaydınız. Ah Demi bugün için gerçekten teşekkür ediyorum. Harikaydı, her zaman seninle buluşmak ve….” Devamını getirmedi. Miley’de anca gülüyordu bu sözün arkasında nasıl bu kadar rahattı anlamıyorum. Joe’ya ne diyecektim şimdi ben. Bu çocuk neden böyle bir şey dedi? Joe ne diyecek. Joe bana döndü. Yüzünde anlamsız bir ifade vardı. Leo ile Miley dans etmeye başladı. Tam Joe bir şey diyecekti ama ben onu öptüm ve engelledim. Joe’ya bir şey söylemeliydim ama ne söyleyecektim…

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin