2. bölüm

687 27 2
                                    

Belkide olmuyordum ama Joe'yu unutmak için Jack ile çıkabilirdim. Bana yaptığı bu ihaneti unutamıyordum. Konuştuklarına göre bugün eve gelme sebebi benimle ayrılmak istemesi olmasıydı. Herşey bitti dedim ama neden kalbim öyle demiyor. Uyumaya karar verdim. Sabah kalktığımda daha iyiydim. Hazırlandım ve okula gittim. Kapıda Joe vardı.

-Niye geldin Joe?

-Her zaman gelirim biliyorsun.

-O seninle çıkarkendi ama biz ayrıldık!

-Ama neden?

-Neden hayla bilmiyor numarası yapıyorsun! Ashley ile konuşurken sizi duydum joe! 

-Ama Demi sen bizi... ( Sözünü bitirmeden oradan uzaklaştım) 

   Okula giderken jack ile karşılaştım. Jack farklıydı yani yeni tanıştığım biri gibi değilde sanki uzun zamandır tanışıyor gibiyiz. 

- Selam prenses.

-Selam :)

- Bugün ne kadar şıksınız.

-Teşekkür ederim.

-Okula kadar eşlik etmemi ister misin?

-Tabi neden olmasın :)

Okula kadar birlikte yürüdü ve konuştuk. Bana eski sevgilisini anlattı. Birbirimnize çok benziyoruz. Oda aldatıldı bende. Acısını çok iyi anlıyorum. Sanki beni çok yakından tanıyor gibi. Okula geldik. Görüşürüz dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım ama sadece arkadaşça. Joe'ya hissettiğim gibi hissetmiyordum. Sarıldıktan sonra görüşürüz dedim ve gitti önümü döndüm birde ne göreyim. Joe bana bakıyordu. Joe bizi görüştü...

Joe şaşkın bir şekilde arkasına bakmadan sınıfa gitti. Kendimi kötü hissediyordum. Sanki bütün suç bende gibiydi. Sınıfa girdim ve Joe'nun yanına oturmak zorunda kaldım. Bugün hiç bitmeyecek gibi geldi. Benimle tüm gün boyunca hiç konuşmadı taki son ders zili çalana kadar.

- Belkide gerçekten ayrılmalıyız. 

- Belkide... Joe...

- Birşey söylemene gerek yok Demi ben göreceğimi gördüm. Demek tek sebep ben değilimdim. Küçük bir yanlış anlamayı büyüttün. Kim için o çocuk için mi? Seni çok yanlış yanımışım.

- Yeter artık Joe o kişi dediğin sadece arkadaşım. Hem bu duruma gelmemizin sebebi sensin. Tamam artık konuşmayalım çünkü konuştukça birbirimizi daha fazla kırıyoruz. 

- Evet...

"Joe'nin aklından geçenler, 

    Keşke o gün duyduklarının sadece bir tiyatro provası olduğunu söyleyebilsem. Beni gerçekten Ashley'le çıktığımı düşünüyor. Tanrım, Demi'yi kaybettim. Şimdi ne yapacağım ben :( "

Keşke içinden geçenleri duyabilsem. Onu ne kadar sevdiğimi haykırabilsem. İçimi dökene kadar ağlayabilsem. Keşke yapabilsem...

Ders bitti ve öğretmenin yanına gittim. 

-Demi?

- Şey ben Joe ile oturmak istemiyorum. Yerimi değiştirebilir misiniz?

- Anlaşamıyor musunuz?

- Tam olarak öyle değil ama lütfen dediğimi yapın.

- Peki yarın bulduğun boş sıraya otur.

JEMİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin