Aradan iki gün geçmişti ve ülkemize geçiş yapmıştık. Joe ile ilk olarak benim annemlere uğramaya karar verdik. Kapıyı çaldık. Kapıyı açan her zamanki gibi yine annemdi ve anneme hemen sarıldım. Hamile olduğum haberi hemen vermek istemiyordum. İçeri geçtik ve babamı görünce ona da hemen sarıldım. Oturduk. Yüzümde kocaman bir gülümseme vardı. “ Anneciğim babacığım sizlere bir haberimiz var.” Dedim. Beni dinliyorlardı ve işte zamanı gelmişti. “ Ben Hamileyim.” Babam ile annem ilk olarak birbirlerine baktı ve hemen sonra bir kahkaha attılar. Koşarak bana sarıldılar. Muhabbet çok uzun sürünce sıkılmıştım ve gitmemiz gerektiğini söyledim. İlk olarak annem konuştu. “ Durun bakalım nereye gidiyorsunuz daha bizimde sizlere hediyemiz var.” Dedi. Kapı çaldı. Ne olduğunu merak ediyordum am sanırım söylemeyeceklerdi. Kapıyı açtım Gelenler Joe’nun anne ve abasıydı. Aynı şeyler onlarla da yaşandı. Süprizi çok merak ediyordum ama söylemeye de çekiniyordum. Bir saat kadar geçtikten sonra söylemeye karar verdim. “ Anneciğim bize süpriziniz neydi?” dedim. “ Tamam sanırım sırası geldi.” Dedi annem heyecanım daha da arttı. Evden dışarı çıktık. Birkaç metre ilerledikten sonra bir yerde durduk. Annem çantasında bir anahtar çıkarttı ve evlerin birinin kapısını açtı. “ İşte hediyemiz.” Dedi. Joe’nun ailesi ve benim ailem birlikte satın almışlar. Mükemmel. Duygulandım ve şaşırdım. Tam hayalimdeki gibi. Dışı gökyüzü mavisi renginde ve iki katlı. Bahçesi yemyeşil. İçeri girdiğimizde direk salonla karşılaşıyoruz. Kocaman bir salon. Duvarları krem renginde. Mobilyalar siyah deriden. Masası da koltuklar ile takım. Salonla aynı katta mutfak var. İçeri girdiğimde her kadının istediği gibi geniş ve ferah bir mutfakla karşılaşıyorsun. Annemlere döndüm ve sarıldım. Ağlamaya başladım. Duygulanmıştım. Yukarı katta bir o kadar güzeldi. Odalar çok büyüktü. Aşağı indik. Yemeği dışarıda yiyecekmişiz. Babam rezervasyonları ayarladı ve evden çıktık. Annem anahtarı bana verdi. Çantama koydum ve hep beraber lokantaya gittik.
KASIM
ARALIK
OCAK
Gün geçtikçe karnım daha çok belli oluyordu. Bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendim. Erkekmiş. Daha şimdide isim bulmaya başladım. Aslında ne isim koyacağımı daha bulmuş değilim ve bu kararı elbette Joe ile verecektik. Eve gittiğimizde Joe beni bekliyordu. Kapıyı açar açmaz koşarak Joe’ya sarıldım. “ Aşkım bebeğimiz erkek olacak” dediğim an Joe beni kendi etrafında döndürdü. Onun bu halleri beni güldürdü.