25

1.9K 214 44
                                    

Nie żeby coś, po prostu mi się nudzi, ostatnio mało dodaję, a jutro może nie być prądu przez burzę. Do tego mam jako taki obraz przyszłych wydarzeń. Trzeba kuć póki gorące.

||••••••••••••••••••••••••••||

Keith uwielbiał mangi. Wiedzieli o nich tylko jego starszy brat i Pidge, którzy byli mu najbliżsi, oraz sprzedawca w pobliskim sklepie z komiksami.

Naprawdę nikt więcej nie miał się dowiedzieć. To była jedna z najlepiej strzeżonych tajemnic w życiu chłopaka. Żeby dorosły facet czytał mangi o tematyce homo. Nie do pomyślenia...

Przynajmniej zdawało się, że ukrywanie się, szło mu prawie tak dobrze, jak kosmitom. Myślał tak do czasu, kiedy nie spotkał w jednym z działów osoby, którą najmniej chciał w tamtym momencie spotkać.

- Kogane? - Usłyszał podczas uciekania. Cholerny czeski piłkarz...*

Odwrócił się na pięcie, modląc się do wszystkich znanym mu bogów, aby w najbliższym czasie wymazali pamięć jego obecnego towarzysza.

- Nie wiedziałem, wężyku, że czytasz gejowskie porno. - Lekko prześmiewczy głos zabrzmiał w jego uszach. Ale jego uwagę przykuł jeden mały szczegół, który szatyn trzymał w rękach.

- Czy to Blood Bank?**

||••••••••••••••••••||

Wynagradzam wam to najlepiej, jak potrafię.

*Czeski piłkarz, to polskie określenie na mullet, czyli fryzurę, którą posiada Keith.

**Blood Bank to manga yaoi, bardzo ciekawa swoją drogą XD Nie mam pojęcia, czy jest ona wydawana, ale kto autorowi zabroni XD



BTW JUŻ 1K WYŚWIETLEŃ OMGOMGOMGOMG EHJBEHJWBDEDHEUDEDE KOCHAM WAS

Upadły || KlanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz