Sabah gözlerini ovarak uyanan Mela önce sağa sonra sola baktı. Gece Çamer onların evinde kalmıştı demi?.. Yüzünde bir gülümseme oluşurken gördükleri ile hızla yerinden kalktı. Yerinden kalkması ile üzerindeki el yana düştü.
Gece odasında yattığına emindi şimdi Çamer'in yanında ne arıyordu?..
Uykusu yavaşça açılırken bir yandan da bulunduğu yerden kalkmaya çalışıyordu Mela. Yarı uykulu hatırladığı kadarıyla geve su içmek için kalkmış o esnada uyuyan Çamer gözüne çarpmış ve onu izlerken de yarı oturur yarı uzanır vaziyette uyuya kalmıştı. Burada böyle her yanı tutulur şekilde uyuya kaldığına mı yansındı yoksa her an Çamer'in uyanma ihtimaline mi?.. Bilemiyordu genç kız.
Bir yandan üzerine düşen Çamer'in elini parmağının ucuyla tutup kaldırmaya çalışıyor bir yandan da içten içe Çamer uyanmasın diye dua ediyordu. Bildiği kadarı uykusu ağırdı genç adamın ama belki oda değişmişti.. Kim bilir.
Yukarı kadar kaldırdığı kolun altından tan çıkıyordu ki genç kız Çamer'in homurdanıp başını çevirmesi ile hızla tuttuğu kolu bıraktı. Ama hesaba katmadığı o kolun üzerine düşeceğiydi ki Çamer'in kolunun düşmesi ile gözlerini kırpıştırarak yüzüne bakmaya başladı. Baktıı baktıı.. En sonunda genç adamın aynı şekilde uykuya devam etmesi üzerine aklına gelen fikirle yavaşça kayarak elinin altından çıktı. Elinin altından çıkması ile arkasına bakmadan hızla odasına geçti. Zaten geceliği ile yakalanmıştı zamanında bir kere daha yakalanmak istemezdi.
----
Odasında hızla üzerini değiştiren Mela kombi sayesinde sıcacık hava olan evde yarı gündelik yarı spor bir kıyafet giyerek mutfağa geçti. Kulaklıklarını kulağına takarak sessizce kahvaltı hazırlamaya başladı.
Kulağında belki bir saatten fazla süren Karadeniz türkülerini dinlerken bir yandan da hızla maydanozlu omlet ve sucuk yaparken bir yandan da annesinin yaptığı tek kahvaltılık domates biber sosunu çıkartıp ufak bar masasına yerleştirdi.
Tam içinden dinlediği türküye eşlik ediyordu ki omuzuna dokunan eller ile yerinden sıçradı genç kız. Hızla arkasına dönmesi ile Çamer ile burun buruna gelmeleri bir oldu. Nefesini tutmuş kocaman gözleri ile Çamer'in gözlerine bakıyordu. Ah biraz cesareti olsa kahverengi iz olan sol gözünden öperdi genç adamı. Belki de heyecandan ve içinde var olan o kocaman aşktan kalp atışlarını bile duyuyordu Çamer.
Bir birlerine bakarak belki 1 dakika belki 10 dakika geçen sürenin ardından Çamer'in
"Nefes al Mela " diyen sesi ile hızla ciğerlerini hava ile doldurdu genç kız. Bu uyuz eşek adamın sesinden dalga mı geçiyordu yoksa Mela öyle mi hissediyordu bilemedi genç kız. İşte o yüzden ve ters düşmek istemediğinden dün gece o kadar konuşmanın hatırına hızla Çamer'in yanından geçerek çayları doldurmak için ocağın başına geçti. Demliğe uzanmadan omuzuna konan baş ile kalbi durma noktasına geldi ki genç kızın bu gün kalbi durmazsa başka bir heyecanda zor dururdu. (Tabii Çamer ona aşık falan olsa orası ayrı :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Romance(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...