Bölüm 49

10.4K 478 8
                                    


   Ben geldimm.. :) Bir süre yazamadım çünkü sınavlarım vardı. Biten sınavların ardından tekrardan başladım yazmaya :) Keyifli okumalar :)


         "Şimdi kızıl cadım seninle güdeceğimiz uzun bir yolumuz var." konuşmaya devam edecekken Mela'nın eli dudağının üzerinde gözleri kapalı öylece durduğunu görüp konuşmasını yarıda kesip hızla sarıldı.

"Sen benim başımın tatlı belasısın Mela." dedi. Genç kızı hızla kucaklayıp arabaya doğru yürürken Mela

Ne ne oluyor. Çamer ters döndüm. Heyy indir benii.." bağırmaya başladı..

Çamer gülerek mırıltı halinde

"Seni şok halinden ancak böyle çıkartabilirdim kızıl cadım." ded   i.

Önlerinde konuşarak geçirecek sonunda biraz tartışacak ama yine sonunda barışacakları uzun bir yol vardı.. 

       

    Mart ayının ilk hatası gelmiş ama mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır sözünün ispatı bir şekilde koyu ve soğuk havaya ters neşeli ve sıcak bir yolculuk sürüyorlardı ikili.. 20 saatlik yolculuğun henüz iki saatini geçirmişlerdi. Çamer havanın aydınlığa çıktığı zamanlarda sen de sürersin arabayı gece de konaklarız bir otelde demişti. Şimdi Çamer'e doğru dönmüş başını yan yaslamış elinde olmadan hayran bir şekilde genç adamı izliyordu. 

   Mela'nın yaptığı şarkı listesinde denk gelen şarkıya eşlik ediyordu Çamer.. Ve bu Mela'nın öyle hoşuna gitmişti ki.. Eskiden Karadeniz şarkılarını birlikte söylerlerdi. Ama sonra Çamer'in şarkı zevki bir hayli değişmişti. Daha farklı kültürlerden daha ağır parçalar dinlemeye başlamıştı genç adam Aralarında ki fark şuydu Çamer Farid Farjad dinlerken Mela David Garrett dinliyordu.Öyle aynı ama aynı zamanda öyle farklı müzik zevkleri vardı. Zamanla bir araya gelmelerinde Çamer sadece eski Karadeniz parçalarına eşlik etmişti Mela'ya. Şimdi söylediği ve hatta ara ara dönüp gözlerine bakarak şarkıya kahkahalarla güldü Mela. Ne diyordu 

"Ya ben anlatamadum ya sen anlaamayasun.." :) 

Kahkahası bitince başını salladı Mela.

"Hayır Çamer.. Seni en iyi ben anlayrum"

Çamer ise gülerek "Hakikaten beni en iyi sen anlıyorsun kızıl cadım" dedi. "Korkularımı bile o zaman fark etmişte buralardan çekip gitmiştin."

Şimdi böyle bu konulara girmenin ne alemi vardı. Çamer sanki Mela'nın düşüncelerini okumuş gibi 

"Bu benim içimde hep dert olarak kalacak Mela. Bizden dört yılı çaldım ben.."

Mela hızla elini Çamer'in elinin üzerine koydu.

"Hayır Çamer. Yaşamamız gerekiyormuş ki yaşadık. Belki de böyle güzelliğe doğru gitmeyecekti birlikteliğimiz belki benim büyümem olgunlaşmam senin hayatını düzene koyman gerekiyordu. Dert edinmek mi yapma lütfen." Genç kıza bir gün böyle bir konuşma yapacaksın deseler Mela açılır bir tane cümleyi kurana bir tane de Çamer'e vururdu. Ama şimdi içinden gelerek böyle konuşuyordu. 

Çamer elinin üzerindeki eli avucunun içine alarak 

"Gözümün nuru sen gerçekten büyümüşsün benim yaptıklarım çocuk çocuk işler olmuş" dedi kırgın sesi ile.

SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin