Bölüm 54

8.9K 443 5
                                    

         
Merhaba söz verdim bir kaç  gün üst üste yazacağım diye ama o kadar yoğun ki günlerim. Telefondan da olsa yazıverdim ben de. Hatalarım varsa affola. Keyifli okumalar dilerim :)

      Elinden tutup yürürken Çamer genç kızın şok halinin farkında gülümseyerek

"Birazdan eve geçeriz güzel gözlüm akşam baş başa kalırsak hem konuşacaklarımızı da konuşuruz." dedi.

Mela "O kadın?" diye sorunca

"Önemsiz bir ayrıntı ama konuşuruz " diyerek parmaklarını kenetleyerek içeri doğru yürümeye başladılar..

       Biten kahvaltı programının ardından eve geçmiş eve çeki düzen vermiş ve var olan yorgunlukları ile koltuğa yayılmış iki arkadaş sabah ki kahvaltı programının değerlendirmesini yapıyorlardı.

"Güzel mekanmış veliler ile de bir kahvaltı programı ayarlanabilir " diyen Bahar'a gülen Mela 

"Onu geçiniz Bahar hanım karar vermeye bakar pazartesi bu karara varır salı günü velilere iletir pazar günü de ailecek gelecek olan tüm veliler ile yaparız programı. Siz asıl bana sabah kucağınızda olan küçük hanımı haber veriniz. Neydi o samimiyetiniz öyle?." 

Bahar yüzünde kaçamak bir gülümseme ile 

"Tanıyorsun sen o minik hanımı Mela" dese de Mela arkadaşından ayrıntı istiyordu.

Tek kaşını kaldırıp sadece mırıltı halinde "Eeee" dedi. Bu anlat kuzucum beni zorlama demekti ikisi arasında.

"İşte Mela O'nun kızı. Beni okuldan tanıyor bizim öğrencimiz sonuç olarak. Koşarak yanıma gelip bana sarılınca bende engel olmadım zaten çok şirin."

"Ne hissediyorsun? " diyen Mela aslında o an yaşananları çok merak etse de arkadaşının anlatmasını istiyordu.

"Değişik hissediyorum Mela. O geldi. Kızına uyardı rahatsızlık verme falan dedi. Ben de dayanamadım 'Bana rahatsızlık veren dünya üzerinde bir sen varsın' dedim. Ağabeysinin hanımı duymuş yanıma geldi gülerek. Tanıştık. Çok hoş sohbet biri. Aslında  ne dedi biliyor musun bütün aile beni anlıyormuş. Ama Ağabeyim sana farklı hisler besliyordu. Bu tepkisine hak ver dedi."

Yerinden kalkıp arkadaşının yanına oturan Mela ellerini tutarak

"Doğru söylemiş kuzum. Biraz zaman ver bak hatasını nasıl anlayacak" dese de eksik olan şeylerin farkındaydı. 

Bahar gülerek

"Eğer aradan beş yıl geçmiş olmasaydı ve o bu kadar zaman sonra karşıma çıkıp da böyle hakaretler savurmamış olmasaydı her şeyi zamana bırakırdım Mela. Ama ben şimdi onu ve onunla ilgili her şeyi tamamen çıkardım hayatımdan " diyerek yerinden kalktı. 

"Ben odamdayım erken uyurum bu gün " diyerek Mela'ya cevap hakkı tanımadan odasına geçti. 

Mela ne yapacağını bilmez bir halde düşünürken çalan telefon da arayanın Çamer olduğunu görmesi ile yüzünde buruk bir tebessüm ile telefonu açtı.

Alo demesi ile konuşmaya başlayan Çamer bir süre sonra durgun ses tonundan Mela'nın bir sıkıntısı olduğunu anlamış Mela ise buluştuğumuzda konuşacağımız bir konu da bu olsun diyerek telefonu kapatmış ve gelen Çamer için hazırlanmak üzere odasına geçmişti. 

SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin