Medyaya bölüm ile alakasız bir şarkı bırakmış olsam da :) Bu sıralar ruh halim :) Keyifli dinlemeler :) Keyifli okumalar :)
Mela Çamer'in söylediklerine bir hayli şaşırmıştı. Tamam genç adam Mela'nın Çamer'e olan aşkını anlamış ve bunun için 25 gündür ondan uzaklaşmış ve o sıra da bu gerginlikler ortaya çıkmıştı ama ya diğer dedikleri..
"Aklında ki soruların farkındayım kızıl cadım. Sana şöyle anlatayım o zaman sen benim elime doğdun Mela ben senden bir hayli büyüğüm. Sen benim gözümün önünde büyüdün. ama hiç kimse kalkıp ta bana sen Mela'nın ağabeysi sin demedi. Ama sana arkadaş da olamadım. Hep bir arada kaldım. Senin halin hareketlerin öyle sıcak kanlı öyle güzeldi ki. Senden uzak kalmak mümkün değildi Mela'm. Ama beş yıl önce sen liseyi bitireceğin zamanlar ben ben deki bazı şeylerin adını koymaya başladım. İşte o zaman evlilik fikri ortaya çıktı ve ben de kaçmayı tercih ettim."
Aklı allak bullak olan Mela'nın istem dışı ağzından
"Yani sen bana.." dese de cümlenin devamını getiremedi. Bu bir şaka bu bir rüya bu bir hayal değildi. Ve Çamer
"Evet Mela evet cadım ben sana aşık olmuştum.." dedi.
Onca kelime arasında tek bir kelimeye takılan Mela tek kaşını kaldırarak
"Aşık olmuştum?" diyerek tam gözünün içine baktı Çamer'in.
Çamer gülümseyerek
"Ben sana hala aşığım Mela. Söylemesi bile dilime çok değişik geliyor. Bu hislere çok anlam vermem ve inanmam ama eğer bu hissettiğim hissin adı aşksa ben sana aşığım."
Mela aslında içten içe Çamer'e inanıyordu aslında. Ama tam güveni ve net inancı yoktu. İçten bir inancı olsa da tam değildi. İşte o yüzden Gözlerini çekmeden
"İnanmıyorum" dedi.
Mela'nın tek bir kelimesi Çamer'in tam kalbinden vurulmasına yetmişti. Ve bunun bu halinin yüzüne yansımasına engel olmamıştı.
Ohhhh dedi Mela içten içe.. Bu adam son dört yılını bilemeyerek ama son dört ayını bile isteyerek zehir etmişti. Hem onca söylediği ağır cümleler ve hakaretlerde Mela için yenilir yutulur cinsten değildi.
Çamer uzanıp Mela'nın küçücük ellerini kendi kocaman ellerinin içine hapis ederken bir yandan da konuşmaya başladı.
"Kızıl cadım boncuk gözüm ahu güzerım.. Ben net bir adamım bunu en iyi sen biliyorsun. Bir şey benim için varsa vardır ama yoksa da net bir şekilde yoktur. Yıllardır sana olan hislerim hariç net olmadığım başka bir konu yok. Ama senin bu konuda bana anlayış göstermeni isterim Mela. Çünkü sen ne zorluklar yaşamış olursan ol benim de yaşadığım zorlukları inkar edemezsin. "
Konuşmanın ilk başlarında genç adama hak vermişti Mela. Gerçekten onun evvelden tanıdığı Çamer net bir adamdı. Yalana dolana baş vurmaz üslubunca her şeyi yerinde söylerdi.
Ama şu dört yıldır tanıdığı Çamer Mela'nın sevdasına dahil miydi emin değildi Mela.
Çamer'in zorluk üzerine söyledikleri ise.. İşte şimdi tepesinin tası attı Mela'nın.. İstem dışı bir elini beline koyarken
"Bana baksana sen!. Ne zorluk muş senin yaşadığın? Evinden ayrılan ben. Gurbete giden ben. Hakkıyla sevdasının arkasında duran yine ben. Ben de senin gibi başka kollara mı atsaydım kendimi? Gerçekten Çamer ben de acaba başkası ile nasıl olur deyip mahremi mi özelimi de paylaşsa mıydım senin gibi? Sevdaya sığar mıydı bu ya da sevdanın arkasına saklanmak mı olurdu?.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Dragoste(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...