Ben geldimm.. :) Biraz dağını oldu gibi ama tamamladım gitti bölümü. Daha sonra düzenlerim. Keyifli okumalar :)
Söylene söylene evin büyük salonuna gelen Mela herkese tek tek bakması ile Bahar'ı görmesi bir oldu. Demek misafir Bahar ama o misafir sayılmaz bu evin kızı diye düşünse de tanımadığı bir adam ve o kadın ile kala kaldı. O kadın bu evin salonunda böyle ayak ayak üstüne atmış ve yanında ki kendi annesine gülerek nasıl.. Nasıl oturabiliyordu?. Ve annesi nasıl gülerek o kadın ile muhabbet edebiliyordu?. Bu evde ne oluyordu?..
Mela bir an çıkıp gitmeyi düşünse de içinden bir ses alıp ne olup bittiğini anlamasını söylüyordu ve Mela küçük bir kız çocuğu gibi kaçmak yerine başı dik bir şekilde öksürerek kendini belli etti.
Öksürmesi ile ona dönen tüm bakışlar bir an için genç kızın çekinmesine sebep olsa da burada çekinecek son insan bile değilim diyerek yüzünde yapmacık olduğu çok belli olan bir gülümseme ile annesi ile o kadının tam karşısına denk gelecek şekilde oturdu. Mela'nın oturması ile aynı anda Çamer'in de yanına oturması bir oldu.
Dedesi neneler anneler Çamer'in babası abisi yengesi Esvera ve Bahar eksiksiz herkes buradaydı. Ve Çamer'in oturması ile ortama büyük bir sessizlik hakim oldu. Herkes bir Çamer'e bir Mela'ya bakıyordu. Sessizliğinde sonunda bütün sessizliği Çamer'in dedesi bozdu.
"Herkas dilunumi yutmuş d konuşmayi. Haçan gelun konuşucalarımuz vardur deduniz gelduk. Deyun bayum ne konuşuçalarunuz vardur?."
Mela önce ağzını açtı kapadı açtı kapadı en sonunda Çamer'e döndü. Herkesin duyacağı şekilde ama kimseyi umursamadan Çamer'e hitaben
"Buyurun Çamer bey önden buyurun." eli ile tam olarak karşısında ki kadını göstermeden ama genel olarak elini açarak " Sizin diyecekleriniz elbet daha önemli ve öncelikli lütfen buyurun."
Başka vakit olsa eskiden çok eskiden ki gibi halleri olsa Çamer Mela'nın böyle kafiyeli şiir okur gibi kızmasına kahkahalar ile güler sonra Mela'nın burnunu sıkar daha sonra iyice kızan Mela'yı sakinleştirmek ve gönlünü almak için yaz ise çilekli kakaolu dondurma kış ise salep ile tarçınlı kurabiye alarak gönlünü alırdı. Ama şimdi bunların hiç birini yapması mümkün değildi. İleri de şu günleri atlattıktan sonra elbette gönlünü alacak daha fena şeyler de yapacaktı. ama şimdi her şeyi çözüme kavuşturmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Romans(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...