İleride ki şakıyı açıp ta okuyun olur mu?.. Benim için çok keyifli şeker mi şeker bir bölüm oldu. Umarım sizin içinde öyle olur. Keyifli okumalar dilerim :)
Çamer Mela'nın alnına derin bir öpücük kondurup
"Hadi güzelim gel seni eve bırakayım " dedi. Mela ise en son yemeğe gideceklerini hatırlayarak
"Yemek.." diye mırıldansa da Çamer bir şey demeyip genç kızın elinden tutarak çıkışa doğru hareket etti.
Mela Çamer'in onu kapının önünde bir kez daha koklayarak alnından öpüp gitmesinde sonra öylece kala kalmıştı.
Şimdi ne olmuştu ki..
Aradan geçen iki gün içerisinde ara ara haberleşmiş Çamer Mela'ya gün içerisinde 'Yemeğini yedin mi kızıl cadım' - 'Kendine dikkat et lütfen' ve benzeri mesajlar atmış olsa da aramamış ve birbirlerinin sesini duymamışlardı. Mela ise korkuyordu. Ya Çamer eskisi gibi olursa diye.. Elbette çok üzülür elbette yine mi kandırıldım diye düşünürdü. Ama Çamer'den böyle bir şey beklemiyordu da.. Tam umutsuzluğa yoğun bir şekilde düşüyordu ki telefonuna gelen mesaj sesi ile irkilerek yerinde sıçradı. Gelen Mesaj Çamer'den idi. Tamam dedi Mela. Acaba yine neyi hatırlatacak.. Ama
"Kızıl cadım. Yarın iş çıkışı benimle dışarıda vakit geçirmeye ne dersin?" yazan mesaj ile yüzünde kocaman bir gülümseme oldu Mela'nın. İster istemez gözleri de dolmuştu. İnsan onca yaşadığı şeyden dolayı ister istemez olumsuzu da düşünüyordu.
"Tabii ki evet derim Çamer'cimm" yazıp gönderdi. Elbette Çamer o cimm ekinden ona ne kadar kızgın olduğunu anlardı..
"O zaman iş çıkışı anaokulunun kapısında olacağım güzelim"
Anında gelen mesaj ile gülümseyerek
"O zaman iyi geceler bayım "
yazıp gönderdi. Lise çağına dönmüşlerdi resmen iki günde. Ama Mela mesaj ile gönlünü almasına izin vermeyecekti. İşte o yüzden
"Rüyanda beni gör ama ayrıntıya girmeden ;) " yazan mesaja cevap vermeden önce duşa ardından istem dışı yüzünde olan gülümseme ve var olan mayışma ile uykuya daldı..
---
Sabah istem dışı oluşan enerji ile kalkan Mela akşam ki buluşma için özense mi özenmese mi tam olarak emin olamasa da ikisini ortasını bulup diz altı çizme dizlerde çan etek gömlek ceket kombini yaptı. Hem mevsime uymuş hemde şık olmuş hem de aşırı özenmiş gibi olma olmamıştı. Sonuçta evlenince bu adam onun her halini görmeyecek miydi?..
İş çıkış saatini zor etmiş toparlanıyor iken gelen mesajın Çamer'den olduğuna emin bir şekilde ceketine uzandı Mela. Tabii ki gelen mesaj Çamer'dendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Lãng mạn(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...