Ben geldimm. Biraz hareketli bir bölüm oldu sanırım :D Keyifli okumalar dilerimm. :)
Çamer yavaşça yerinde kalkarken
"Bizim için bir şeyler hazırlayalım hadi.." deyip genç kızın ellerinden tutarak mutfağa doğru yürüdüler. Konuşulacak bir kaç bir şeyleri daha kalmıştı ama hemen hemen her şey yoluna girmeye başlamıştı.
En nihayetinde bitmek bilmeyen sevgileri sevdaları vardı içlerinde..
----
Günü geceye vardırmış arkadaşları ile yemeğe çıkmış bolca eğlenmiş eve geri döndüklerinde ise geceyi sabah etmiş ve uzunca konuşmuşlar arada ufak öpücükler ile bir birlerine yakınlaşmışlar ama her şeyin vakti zamanı olduğunun bilinci ile sarılarak Mela Çamer'in üzerinde koltuk üzerinde uyuya kalmışlardı..
Sabah erken uyanan Çamer Mela'yı izlemeye dalmış peşi sıra tekrar uyuya kalmış Çamer'in uyuması ile uyanan Mela ise sevdiği adamı şöyle bir izledikten sonra hızla yerinden kalkıp mutfağa geçti elbette Çamer ona kahvaltı hazırlayacaktı hep bana hep bana olmazdı hayatta müşterekti demi ama..
Bekar mutfağı olmasına rağmen buldukları ile mükellef bir kahvaltı hazırlayan Mela tam kızarttığı bayat ekmekleri masaya koyuyordu ki kapıda elini bir birine kavuşturmuş başını kapı eşiğine yaslamış kendisine bir garip aşk dolu gözler ile bakan Çamer'i görmesi ile önce utanarak başını eğse de kısa bir müddet sonra eğdiği yerde çıplak Çamer ayaklarını görmesi ile gözlerini hızlı hızlı kırpıştırması ve peşi sıra Çamer'in kocaman kahkahasını duyması bir oldu.
"Kızılım şurada iki romantik cümle kuracaktım ama öyle şirin öyle tatlı geldin ki gözüme.. Senin utanmadan ısırırım.."
Mela hızla başını kaldırıp "Öperim olmayacak mıy.." cümlesini tamamlamadan Çamer hızla Mela'nın yanağını ısırdı. Ufacık bir ısırıkta olsa ısırmıştı ya ona bakardı genç adam..
Mela sitem etmek için dudaklarını aralamıştı ki Çamer elini Mela'nın minik dudaklarının üzerine koyup
"Bu tişört ile çok güzel olmuşsun gözümün nuru" Burnunu genç kızın boynuna yaklaştırıp uzunca iç çekerek kokladıktan sonra
"Kokun kokuma karışmış.. "
Çamer başını hızla sallayıp
"Şimdi gidip elimi yüzümü yıkayacağım sonra kahvaltımızı yapalım.."
Mela üzerini giymek için hareket etse de Çamer başını sallayıp
"Nurum sen çayları koy lütfen böyle kahvaltı yapalım istiyorum."
Mela Çamer'in neden böyle dediğini anlamasa da çayları koyup yerine oturdu.
Kahvaltı yapan ikili bir birlerini ufak lokmalar ile beslemekten geri kalmamış. Kah geçmişten kah gelecekten konuşmuş neşeli vakit geçirmişlerdi. Çamer kahvaltı sonunda mırıltı halinde "Bir an önce evlenmeliyiz " dese de Mela'ya demekten çok kendi kendine söylüyordu. Çamer'in ne dediğin tam olarak duymayan Mela ne dedin diye sorsa da Çamer kocaman bir sırıtma ile bir şey demedim sevgilim diyerek geçiştirmişti.
Mela okula Çamer ise holdinge gitmemiş en azından bir günü daha birlikte geçirmeye karar vermişler diz diz dize oturmuş film izliyorlardı ki Çamer çalan telefona bakmak istemese de arayanın babası olduğunu görüp telefonu açtı.
Karşı da Çamer'in babası konuştukça Çamer kaşlarını çatıyor dinledikçe gözleri kararıyordu. Mela ne olduğunu anlamasa da sabır ile telefon konuşmasının bitmesini bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Romance(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...