Bölüm beni yorumları ile gülümseten @1tuhafhayal e ithaf edilmiş olsun :) :)
Medyadaki şarkı Yaşar - Masal. Tam olarak Bahar için yazılmış gibi.. İlerde Bahar'ın kitabını yazarken ilham olacak gibi gibi de :) :)
Ağlamak istemiyor iki elini ağzına bastırıyor ama buna da engel olamıyordu. Hızla başını sallasa da dudaklarından bir evet çıkartamıyordu. Sesi gitmişti sanki o kocaman heyecandan. Çamer bir kez daha
"Güzelim.. Benimle evlenir misin?." deyince Mela bağırdığının farkında olmayarak " Eveet" diyerek Çamer'in üzerine atladı.
Salonda kocaman bir alkış koparken Çamer Mela'nın hareketini önceden kestirerek aynı anda ayağa kalkarak genç kızı kucağına aldı. Kimsenin değil sadece Mela'nın duyacağı şekilde
"Kavuştuk nurum.. Artık kavuştuk.." dedi.
Mela o gün o hafta hatta gece uyurken bile yüzünde istem dışı bir tebessüm ile geziyordu. Sonuç olarak aklındaki bir çok şüphe geçmiş yerine doğrular gelmiş ve kalbinde kocaman yer edinen ama aynı zamanda kalbine sahip olmak istediği adam ile evleniyordu..
Sabah erkenden kalkmış anaokuluna gitmek için hazırlanırken kendisi ile aynı anda odasından çıkan Bahar ile burun buruna gelince bu sıralar yüzünde canlılık ve neşe olan ama gözlerinde tedirginlik olan can dostuna kendisinden kaçmaması için hafifçe koluna dokunarak salona doğru sürükledi. Çünkü Bahar bir haftadır Mela'dan dolaylı yollardan kaçıyordu.
"Şimdi dostum ben seni sıkıştırmadan sen bana neler çeviriyorsun hemmen anlatıyorsun!."
Gözleri ile Baharı takip eden Mela genç kızın yerinde şöyle böyle kıvranması üzerine hızla şefkat ile ellerini tutatarak
"Bahar sen benim kız kardeşimsin canımsın. Hadi ama.." demesi ile Bahar'ın dökülmesi bir oldu.
"Ben ara ara onun evine gidiyorum."
Mela'nın ağzından kocaman bir "Ne!." koparken arkadaşının kimin evine gittiğini anlarken neden gittiğini anlamamış ve sesinde şaşkınlık ve tedirgin olduğu çokça belli olmuştu.
Bahar hızla Mela'nın eline bir tane şaplatırken
"Saçmalama kızım ya. Onun işte.. Kızı bana bayılmış.. İşte bir şeyler oldu ara ara ben de gidip minik hanım ile vakit geçiriyorum."
Mela anlamanın vermiş olduğu rahatlama ile anlayış ile başını salladı. Bahar kaldıı yerden devam ederek
"İlk başta bana öcü imişim gibi vebalı imişim gibi yaklaştı bana Mela'm ama şimdi yani şu bir kaç sefer yanıma hiç uğramıyor. Benimde işime geliyor açıkçası. Ona olan hislerimin o kadar hakarete rağmen geçmemesi kendimden nefret etmeme sebep oluyor. Gurursuz olmak berbat hissettiyor.."
Bahar konuşmasına devam edecekken Mela hızla elini tutup
"Bahar yapma Allah aşkına kuzum. Bu aşkta gurur arama ama kendini de ezdirme."
Bahar başını sallayıp
"İşte o yüzden olmaması beni görmezden gelmesini seviyorum da."
Burukça omzunu silkip
"Onca şeye rağmen yakın olmak istemiyorum canımı zamanında bu fikir çok acıtsa da şimdi o minik ile olmayı çok seviyorum. İşte o yüzden o benden uzak olsun ama ben de minik hanıma yakın olayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDALUK - TAMAMLANDI ♡
Romans(Bölümler kaldırılmadan düzenlenecek ❣️) Mela ve Çamer iki ayrı kutup. İkiside Karadeniz gibi hırçın. İkiside karadeniz gibi çok güzel. Mela Annesi ve anneannesi ile Karadeniz'de yaşayan köklü ailelerden birinin kızı. Çamer üç erkek kardeşlerden en...