27

182 13 7
                                    

Gdy podeszłam nie co bliżej, zobaczyłam Leondre. Zaczęłam biec przez co chyba prawie dwa razy bym się przewróciła.

-Ty kłamco ty! - zaśmiałam się gdy byłam w takiej odległości w jakiej mnie usłyszał.

Szybko go przytuliłam i moje nogi owinęłam wokół jego bioder.

-Tęskniłem. - usłyszałam zachrypnięty głos chłopaka.

-A myślisz, że ja nie. - odparłam i odsunęłam głowę, tak abym mogła spojrzeć chłopakowi w oczy.

Blondyn zaczął przybliżać się do moich ust. Dzielił nas centymetry ale oczywiście, panna Chloe musiałam nam przeszkodzić.

-Jestem. - powiedziała wychodząc z domu.

Gdy ją usłyszałam spojrzałam w jej stronę przez co Leondre złożył pocałunek na moim policzku a nie ustach. Zwróciłam głowę w stronę chłopaka i się uśmiechnęłam. Zeszłam z niego po czym ustałam naprzeciwko blondyna. Jeszcze raz go przytuliłam a chłopak lekko się zarumienił.

-Gdzie idziemy? - pyta dziewczyna.

-Kino? - pytam.

-Okay. - odparli i zaczęliśmy iść w stronę centrum.

Gdy seans się skończył Chloe postanowiła nam nie przeszkadzać więc poszła do domu. Oboje stwierdziliśmy, że pójdziemy do domku w lesie. Gdy siedzieliśmy już na nim Leo bacznie mi się przyglądał.

-Ashley, no bo wiesz. - powiedział zdenerwowany.

Spojrzałam w jego stronę, wzrok zawiesiłam na jego tęczówkach.

-Chcesz być moja? - zaczął i się uśmiechnął.

-Leondre, to trudny temat. Nie chcę zepsuć naszej przyjaźni ale..

*

205 słowa

Just Friends • L.D  ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz