Broken Heartz

377 14 0
                                    

Ik heet Nixie en ik ben een vampier. Ik heb het niet zo op jagers. Ze proberen me te vermoorden, terwijl ik geen vlieg kwaad doe! "kuch" Sarcasme "kuch". Ik heb 2 broers: Aiden en Meijer (Uitspraak: Mei-jer). Meijer is de laffe van de twee, ik wed dat 'ie nog nooit een mens gebeten heeft. Daarintegen staat Aiden in bijna alle dorpen in de omgeving bekend als een bloeddorstig, maar slordig, monster. Dat slordige is omdat hij zijn sporen niet goed uitwist waardoor jagers hem altijdweten te vinden. Toen Meijer van een mens begon te houden moesten wij hem "rustig" laten reizen naar de Stad van de Nacht. Dat is een soort ruimtestation voor vluchtende monster en dingen. De jagers denken dat het maar een "legende" is, wat best dom is, als vampieren en andere mythische wezens bestaan, dan bestaat dat toch ook? Zo zou ik hebben gedacht als ik een jager was, maarja, alle jagers zijn dom. Vooral de Marcus Brothers. Idioten, denken dat ze mij kunnen verslaan? Ha! Dan moeten ze echt vroeger op staan! De Marcussen heten Layla, Borkoff, Kyle, Clyde, Grove en Nadie, elk een ander wapen. Grove kennen wij vampieren eigenlijk meer als Tinkerbell. Hij kan zijn geest uit zijn lichaam plaatsen en dan met lichtstralen en geestigheid ons dwarszitten. Dan heb je nog D of Dunpeal. Hij is een half-vanpier, zijn moeder was een vampier, zijn vader een mens. Had ik al verteld dat er zowat elke nacht een onschuldige man sneuvelt dankzij mij?

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu