Kabalık nedir bilir misiniz? Eğer biliyorsanız bide örneğini göstereyim. Tam şimdi, burada. Albert'ın yanına doğru ilerledim.
Yanında Sandra -yine(!)- Erica ve Edward vardı. Yanındakileri önemsemiyordum zaten. Direk söyleyebilirdim. İlk defa kendimi böyle cesaretli görmem şaşırtsada kendime geldim. Yine her zmanki yüzümle ona döndüm.
Beni böyle utangaç tanımasını istemezdim. Cesaretsiz de.
Elimi koluna koyarak onu döndürdüm bana doğru. Bana şaşkınca baktı. Sorarcasına daha doğrusu. İkisi karışık.
Gözlerinin içine baktım. "Bana bak," işte örnek. Çatık kaşları ve takım elbiseyle gayet karizmatik görünüyordu.
"Seni seviyorum." Bi an içimden öküzlük yapıp, seni seviyorum ya la. Diyesim gelsede demedim. Bunu zaten az önce yapmıştım. Önce kolundan tutup bana bak diyerek söylemiştim.
"Seviyorum?" Derkenki gözlerindeki parıldama için herşeyimi verebilirdim. Onun içinden geçen duyguları acayip merak etsemde çaktırmamaya çalıştım. Diğerlerine döndüm. Sandra şaşırmamıştı ama ağzını kapatarak sessizce gülüyordu. Biliyorum, o kabalığıma gülüyordu. Ne ama? Romantikliği sevmiyorum. Ericaya baktım. Bana gülümseyerek bakıyordu. Bende gülümsedim sandrayla kavga etmesini unutmaya çalışarak. Uzunca düşünmüştüm ve Edward'a aşık olduğu kararına varmıştım. Çünkü hep onla dolaşıyor, onla gülüşüyordu. Hep onun yanındaydı. Onun için sandrayla kavga etmişti. Buda vardı. Zaten aşk demek bu değil miydi?
Alberta fazla zaman verdiğimi düşündüğümde gözlerimi ona çevirdim. Hala bana bakıyordu. "Anlama kıtlığın varsa şimdiden söyle." Dediğimde güldü. Sonunda (!). Bana bir anda sarıldığında bende karşılık vererek kollarımı boynuna doladım. Belimden tutarak kaldırdığında küçük çığlık atmıştım. Beni döndüredsk daha sıkı sarıldı. Sonunda durduğunda bütün herkesin bizi izlediğini fark ettim.
"Ciddi misin?" Alberta gözümi devirdim. "Hayır şaka yapıyorum. Hatta buda şaka olacak." Diye alaya vurduğumda bana sorarcasına baktı. Evet bu da şaka olacak dediğimde..
Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Dudaklarımın üzerindeyken gülümsedi. Gülümsedim.
Geri çekildiğinde bana öyle bir bakmıştı ki.. Gerçekten kendimi güvende hissetmiştim. Onun kokusu, onun varlığı, onun yanımda olması..
Kitap git gide komiğe vuruyor. İlerleyen bölümlerde daha da komik olacak.. :) ;) umarım severek okuyorsunuzdur. Eğer yapmamı istediğiniz yani yazmamı istediğiniz bir şey varsa söyleyebilirsiniz yorumlar kısmında. Mesela ekip şunu şunu yapsın. Böyle anıları falan olsun, gibi. Beğenmediğiniz şeyleri de yazabilirsiniz şikayet filan. Galiba bu ikinci üçüncü yazdığım açıklamalardan. O yüzden biraz garip hissettim.
Bu arada bu kitabı kısa zamanda bitirmeyi planlıyorum. Bir kaç bölüm, olmadı on bölüm daha. Sonra final yapacağım. Kitap pek tutmadı.
Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin plizz. Ve ve.. Kitabın tutması için arkadaşlarınıza falan önerin lütfiin..Umarım bu yazdıklarımı okumuşsunuzdur. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt kız
Novela JuvenilÖlüm canavarı, kurtların başı. Yıllardır ondan kaçarak yaşadım. Annemin babamın ölümü bu yüzdendi. Ne annemi ne babamı kurtarabildim. Bizi bulmayı başarıyordu bir şekilde, biz ise korkarak başka bir yerlere gidiyorduk. Bıkmıştım. Önüme benim gibi ol...