două zile mai târziu— Cameron plănuieşte să facă un copil şi toate aceste suspiciuni cum că o înşală pe Raluca vor dispărea în curând, vei vedea! doamna Elis vorbea la telefon cu zâmbetul pe buze în timp ce răsfoia ultima ediție a revistei Vogue.
Fără să îmi dau seama, am scăpat furculița din mână, atrăgându-le astfel atenția lui Lauren, Daisy şi nu în ultimul rând Serenei. Cea din urmă mă privea cu atâta ură de parcă aş fi fost un criminal în serie. Credeam că dacă voi sta doar cu ,,scumpul" meu soț va fi un calvar, dar abia după venirea din vacanță a surorilor lui Cameron am cunoscut ce înseamnă cu adevărat cuvântul ,,calvar".
— Raluca, ce ai? Ți-e rău? Serena se ridicase de pe locul ei şi venise lângă mine pentru a-mi verifica starea de spirit. Observase în aceste două zile că eu şi Cameron ne ignoram la maximum şi de atunci tot încerca să mă facă să mă destăinui ei.
— Sunt doar puțin amețită, am mințit-o zâmbind uşor în semn că nu e nimic grav încât să se îngrijoreze.
— Poate a lăsat-o idiotul însărcinată deja! micuța adolescentă răutăcioasă i se adresă lui Lauren.
— Fii respectuoasă! cea din urmă o articulase, iar Serena se ridicase de la masă şi fugise în camera ei. Nu mă simțeam vinovată pentru că o făcusem să plece, adolescenta avea prea multe pretenții şi pe mine m-au deranjat întotdeauna aceste figuri nefondate.
— Las-o în pace, Lauren! interveni şi Daisy supărată. Mereu faci aşa, preferi să ții partea unei străine decât să îți aperi propria soră, vorbise şatena enervată, trântindu-şi lingura în farfurie şi plecând. Grozav, cina asta nu putea să fie mai frumoasă de atât!
— M-am săturat de figurile lor, Raluca. Nici vacanța asta nu mi-a priit sub nicio formă și mai e și Cam care face vrute și nevrute. Știu că ești supărată pe el din cauza faptelor lui și sincer îți spun că nu îl știam așa, Lauren părea pierdută pe gânduri în timp ce povestea.
— Ce-i cu fețele astea? Cameron apăruse că din senin în bucătărie, luându-ne prin surprindere. I-am ignorat privirea, preferând să mă joc cu așa-zisul inel de pe degetul inelar. Îl ignoram de vreo doua zile și îmi era mai bine așa cu toate că insista în fiecare secundă a existenței mele să vorbim.
— Nimic, nimic! Lauren îi zâmbise și primi în schimb un sărut pe obraz de la fratele ei. Daisy și Serena sunt cam bosumflate și vorbeam cu Raluca despre asta, continuase bruneta privindu-mă de parcă ar fi avut nevoie de o confirmare.
— Mama pe unde e? schimbase Cameron subiectul, dând dovadă de neinteres pentru surorile lui. Era cam aerian în ultimul timp.
— Cred că a ieșit cu fetele prin oraș, iar tata e închis în birou și lucrează, îi răspunse ea plictisită. Mă duc și eu să fac un duș, sunt a naibii de obosită, oftase greoi după care plecase târâindu-și picioarele obosită.
I-am copiat gesturile și m-am ridicat și eu în cele din urmă cu gândul să urc spre dormitor. După cum mă așteptam, Cameron mi-a prins mâna în a lui și m-a forțat să stau pe loc. I-am aruncat o privire nu prea frumoasă și mi-am smuncit mâna în așa fel încât să nu mă mai atingă.
— Cât mă mai ignori? mă prinse de talie de data aceasta și nu într-un mod prea delicat. Am scâncit de durere, lovindu-mă cu bărbia de pieptul lui.
CITEȘTI
Familia Ambrose
Romance12 ore de lucru epuizante, un salariu mic şi o familie de întreținut. Raluca, o româncă stabilită în SUA, alege să renunțe la fericirea ei atunci când se iveşte şansa unei vieți mai bune alături de un tânăr renumit. Judecată aspru de logodnicul ei p...