פרק 20

1.9K 85 3
                                    

הורדתי את ראשי מבושה, כדי שינסה לא לשים לב לאדום בפניי. "אני מצטער עם הבכתי אותך.. את פשוט ממש יפה..," הוא אמר בגיחוך. "את רעבה? האוכל מוכן." הוא שינה את הנושא במהירות והרמתי את ראשי מהרצפה. "אממ.. כן.." אמרתי ברגיעה. ישבנו לאכול ואחרי כמה דקות חברו של מייק הצטרף, ידעתי שזיהיתי אותו.. זה היה אותו אחד מאתמול שאמר למייק לא לתת לי את ה- 100$ שרצה לתת לי. אד. "בוקר טוב ביצ', לא ידעתי שתגמרי אצלנו...", הוא התחיל איתי ברגל שמאל וצחק מדבריו. התעלמתי מתגובתו המגעילה כלפיי, "נו אז איך היה לך אתמול? תשמע מייק עם הייתי במקומך הייתי מזה שמח, תפסת לעצמך וואחד לבייה, נו אז איך היה אתמול? דפקת אותה עד הסוף אה?" הוא שאל בהקנטה ומייק רתח, כשאד הכניס את האוכל לפיו מייק חיכה לשנייה המדויקת ושלח מכה חזקה ברגלו של אד, אד זינק קדימה נחנק מהאוכל שלא הספיק לבלוע, אני צחקתי למשמע תגובתו של מייק. אד שלח אליי מבט רציני ועלה למעלה בכעס, "ואו... הוא מעצבן..." אמרתי בהקלה. "כן.. אני מקווה שלא התייחסת יותר מידי למה שאמר, הוא סתם דפוק." הוא אמר באדישות מזוייפת והמשיך לאכול. "תגיד, למה הוא התכוון באמת?" שאלתי בתוקפנות. "אה?" "נו מייק, אל תשחק אותה אדיש, למה הוא התכוון לעזאזל?" התחממתי על אדישותו למצב. מייק נאנח בכבדות ואמר: "פשוט... אד זוכר אותי כמייק "הישן".." "'מייק הישן'?" שאלתי לא מבינה. "כן, כן, מייק הישן. בעבר הייתי טיפוס של "דופק וזורק" ככה זה היה, תופס לו אישה לילה וכשאני גומר- או שאני מעיף אותה הביתה, או שאני משאיר קצת לאד, מביא לו אותה רטובה... אבל, השתנתי, מזלך שלא הכרת אותי כפי שהייתי בעבר... בחורה יפה כמוך... אני לא רוצה לחשוב בכלל מה הייתי יכול לעשות לך... מצטער..." הוא אמר ועזב את השולחן לא נותן לי  אפשרות להתחיל לדבר.

הוא עלה למעלה לחדר, ואני לא עליתי בעקבותיו, הבטתי סביב הבית, רואה את התמונות היפות מלאות האבק, המצאים בספא לא היו מאורגנים, והחלטתי לנקות קצת, ניקיתי הכול, אבק, כלים, רצפה אפילו קיפלתי את המצאים של אד בספה. לפתע כשקיפלתי כביסה, הרגשתי שמישהו נצמד אליי בחוזקה ונוגע במותניי. הסתובבתי במהירות וראיתי את אד, הוא היה במרחק  שנייה ממני ובחיוך מרוח בפניו. "תרגעי נסיכה... אמרו לך שאת יפה?" הוא אמר בקול של אנס מהרחוב. "אמרו לך שאתה לא?" הקנטתי אותו. "ואו.... אז ג'ס צדק כשאמר שאת קשוחה... נו אני יודע שאת רוצה את זה..." הוא אמר והתקרב אליי עם שפתיו. "מה?! מה אתה חושב שאתה עושה?!" אמרתי מרחיקה אותו ממני. הוא לא וויתר והצמיד בכוח את שפתיו לשלי, עיניו היו עצומות בחוזקה, התנתקתי מטעם שפתיו המגעיל, והעפתי לו בוקס. במטרה כושלת לצערי, כשנתתי לו בוקס הרגשתי שפניו חזקות כמו אבן! זה היהממש כמו לתת אגרוף לקיר ברזל, כאב.. צרחתי מכאב וצעדיו של מייק מיהרו אליי. "מה נראה לך שעשיתה?!" הוא צעק ותפס בחוזקה את גרונו של אד. "בלה, מה קרה?!" הוא ניגש אליי במהירות..

לעצור את הזמןWhere stories live. Discover now