לפתע קלטתי מודעה עם תמונה של בלה, מיהרתי לראות את ההודעה והיה רשום עליה: "אבדה נערה!! גובה: 1.70 צבע שיער: חום זהוב עיניים: ירוקות בת: 17.5 שמה: בלה אבנתי ט'ל למוצאים: 05843164 עיזרו לנו למצוא אותה!" כ"כ נבהלתי הסתכלתי סביבי וראיתי חבורת נערים שתולה את המודעה בכול מקום אפשרי בעיר, חטפתי את המודעה מהעמוד קיפלטתי אותה שמתי בכיסי ומיהרתי למכולת, כשחזרתי בלה נראתה מאושרת. "בלה.. את מאושרת, תסבירי לי למה?" שאלתי בחיוך. "סתם... אתה חמוד.." היא התחנפה וכבר הבנתי שיש בקשה בהתחנפותה. "נו... מה את רוצה?" "איך הגעת לזה שאני רוצה ממך משו ישר?" היא התעצבנה. "נו בלה... לא עשו אותי באצבע, מה את רוצה?" התעצבנתי מתגובתה. "יש מצב שתבוא איתי למסיבה היום בערב?" היא התחננה, וכנרא. שגם היא וגם אני ידענו את התשובה. "אין מצב." "אוףף!! נו בבקשה מייק!" היא עקבה אחריי בקול מתחנן. "את יודעת שאני לא סובל את המסיבות האלו, אני לא הולך." אמרתי בביטחון. "אבל.. אה!" לפתע היא מעדה וכמעט נפלה, אך בדיוק בדקה התשעים תפסתי אותה, היא הייתה כ"כ קרובה לגופי, נושמת את האוויר שאני נושם... הייתי בטוח שאני מאדים, ניסיתי להישאר אדיש, וחיוך קטן עלה בפניי, כשהבינה שאני לוקח את הפאדיחה שלה בהומור היא גיחכה גם. עזרתי לה לעמוד ואחרי ביקושים רבים נכנעתי והסכמתי לבוא איתה למסיבה...
נקודת המבט של בראד:כשחזרנו לדירה עייפים מאוד, רוזלי נכנסה מחוייכחת מתמיד. "מה הקטע רוז?" שאלתי בפליאה. "יש היום מסיבה, במועדון "פאריז" שנלך?" היא שאלה בביטחון. "אבל מה עם בלה?" שאל שון מביט מבעד לחלון. "כאילו שזה משנה, עברו כבר 4 שעות מאז ולא קיבלנו שיחה אחת... נו בואו! יהיה כייף!!" היא עודדה ברגע הכי לא מתאים, מאז מה שקרה שון ניהיה עצבני מאוד, הוא משתגע בלי בלה.. ואני? אני גם. לחשוב שיכול להיות שאנסו אותה ו... עזבו, עם זה מה שעובר לי בראש, אני מעדיף שלא לדעת מה עובר לשון בראש...
"הכול בשבילך אהובתי!" אמר טיילור ונישק את רוזלי נשיקה קלה בשפתיים, כ"כ לא מתאים עכשיו! הם מצטרפתים בזמן שאני ושון משתגעים, ובלה שוכבת שם איפה שהוא אנוסה ברחוב! "נו... חבר'ה בואו נלך!" אמר טיילור בקול רציני. "טוב." נפלט קולו של שון, שאליו הכי לא ציפיתי, איך הוא יכול לחשוב על מסיבות כשבלה שם... "בראד?" קטעה אותי רוז מאי הריכוז. "אה? בסדר.." אמרתי בלי חשק. בערב היינו לבושים למסיבה שון נראה אדיש לגמרי למצב, כאילו שכח שבלה קיימת... הגענו למועדון, המוזיקה, הרקדניות, מלא בחורות שמזיזות את גופן, בחורות אמרתי? זונות, כן, זונות שמחפשות גברים לא שפויים ללילה... שון לא בזבז רגע, וכבר מצא לו בת זוג לרקוד איתה, רוז וטיי (טיילור) רקדו והתנשקו, ואני לא יכולתי להתנתק מהמחשבות על בלה...
נקודת המבט של מייק:כשהגענו למועדון "פאריז" שבאמצע העיר המוזיקה החזקה בקעה עוד מכניסת המועדון, בלה לבשה שמלה קצרה וצמודה בצבע אדום עם נעליי עקב שחורות, נראתה מצויין אני דאגתי רק לדבר אחד, שאותם חבר'ה שראיתי היום סמוך למכולת כאן.. והם ימצאו את בלה, נעסיתי למשוך את צומת ליבה כול אותו הלילה, רקדנו, צחקנו, נראה שגם היא נהנתה, לפתע מבטי קלט את אחד מהבנים שראיתי היום, רוקד עם איזו מישהי, "בלה, חכי פה רגע, אני.. צריך לשירותים " שיקרתי והיא חייכה, ניסיתי לפלס את דרכי מעבר להמון השיכור, וחטפתי אותו שנייה לצד, "היי, מה נראלך שאתה עושה?!" היא איים עליי, "אתם לא מחפשים את בלה.. אבנתי?" אמרתי. "כן, איך אתה בכלל בכלל יודע שאנחנו אלא שמחפשים אותה?" הוא חקר אותי. " ראיתי אתכם היום, ליד הרחוב שלי, אני יודע מה קרה לה.." אמרתי ולפתע כול חבריו הנוספים הצטרפו. "שון, מי זה?" שאלה הבחורה שהייתה איתם. "זה..." "מייק, קוראים לי מייק סוואן, פגשתי את חברה שלכם, בלה אבנתי." "אתה יודע איפה היא?!" התפרץ אחד מהם. "בראד..." מילמלה הבחורה. "כן, פגשתי אותה ליד השכונות שלי, היא מילמלה משהו על... אונס.. משו... וכשאמרתי לה שאזור לה היא נרתעה והתחילה לברוח עד ש..." שיחקתי אותה עצוב ובוכה. "מה קרה לה?!" שאלה הבחורה בדמעות. "היא מתה.. מתאונת דרכים.." שיקרתי "בבכי"....
YOU ARE READING
לעצור את הזמן
Paranormalמי אמר שחיים בפנימייה הם חיים משעממים?? רומן יפיפה שמסתבר כאסון, חיים שנגמרים בסיוט וילדה אחת, שחווה הכול... מוות, שמחה, רגש, פחד, ורומן יפיפה שמתחיל באהבה תמימה... סיפור עוצר נשימה...שבסופו, תגלו הכול... ;)